Poczatek roku przyniósł dla Polski nowe możliwości inwestycyjne. Światowy gigant wśród portali społecznościowych chce otworzyć pierwszy polski oddział. Chętnych jest wielu – w rywalizacji o nową lokalizację dywizji udział biorą m.in: Warszawa, Wrocław, Białystok, Szczecin, Kraków i Poznań.
Największe polskie ośrodki chcą przekonać do siebie właściciela Facebook'a poprzez akcje promocyjne prowadzone w internecie. Stawka jest spora, bo portal może w znaczym stopniu przyczynic się do popularyzacji i wzrostu atrakcyjności miasta, w którym zdecyduje się osiedlić. Nieoficjalnie podano, że liderem w walce jest Warszawa, jednak nie są to potwierdzone informacje.
Do tej pory firma Marka Zuckerberga posiadała 14 dywizji zlokalizowanych poza granicami Stanów Zjednoczonych. Otwarcie piętnastej (polskiej) wynika z rozwiązania umowy z agencją ARBOinteractive. Do początku roku odpowiadała ona za obsługę reklam umieszczonych na portalu i była partnerem strategicznym spółki w Polsce. Obecnie ARBOinteractive ma status partnera preferowanego, a Facebook'a w Polsce będzie reprezentował oddział własny.