Showroomy Kinnarps zapraszają po metamorfozie!
Dwa największe salony wystawowe Kinnarps w Warszawie i Wrocławiu przeszły w ostatnim
czasie całkowitą metamorfozę zgodnie z założeniami międzynarodowej koncepcji
ekspozycyjnej. Również otwarty pod koniec lutego br. w budynku Format w Gdańsku
showroom północnego oddziału firmy, mimo niewielkich rozmiarów, wpisuje się w nowy
zamysł aranżacyjny.
Odświeżone ekspozycje w Warszawie i Wrocławiu oraz nowo otwarty showroom w Gdańsku
prezentują ofertę wszystkich marek należących do Grupy Kinnarps uzupełnioną o nowości
produktowe. Wspólna kolorystyka wszystkich salonów oraz elementy identyfikacji wizualnej
są zgodne z najnowszym międzynarodowym konceptem ekspozycyjnym marki, który będzie
stopniowo obejmować kolejne lokalizacje w Polsce i na świecie.
Celem nowego pomysłu aranżacyjnego jest zaproszenie gości odwiedzających ekspozycje
Kinnarps w interesującą podróż, podczas której mogą odkryć korzyści płynące ze współpracy
z firmą - od kompleksowej oferty, poprzez holistyczne podejście do ergonomii, przykłady
projektowania trwałych, ponadczasowych rozwiązań, aż po korzyści społeczne,
środowiskowe i ekonomiczne ze zrównoważonego rozwoju i obiegu zamkniętego
oferowanych produktów oraz rozwiązań. Dodatkowo w największych ekspozycjach w
Warszawie i Wrocławiu, uwzględniono przykłady aranżacji przestrzeni dla placówek
edukacyjnych i sektora opieki, w których również specjalizuje się marka Kinnarps.
Przyjęliśmy wspólne wytyczne, jak powinny wyglądać wszystkie nasze salony ekspozycyjne na
świecie, niezależnie od swojej wielkości czy lokalizacji. Jednolita i czytelna identyfikacja
wizualna wzmacnia wizerunek naszej marki jako nowoczesnego i profesjonalnego dostawcy
kompleksowych rozwiązań wnętrzarskich, a także gwarantuje klientom odwiedzającym nasz
shoowroom jednakowo wysoki poziom obsługi. Nasze showroomy stanowią najbardziej
widoczny element działalności firmy, dlatego zależy nam, aby były aktualną wizytówką naszych
wartości oraz misji - Successful Interiors – komentuje Beata Osiecka, Prezes Zarządu
Kinnarps Polska.
Kinnarps jako dostawca kompleksowych rozwiązań do środowiska pracy, doskonale zdaje
sobie sprawę z aktualnych trendów dotyczących elastyczności rozwiązań aranżacyjnych.
Odnowione Showroomy Kinnarps prezentują perspektywę biura przyszłości z wieloma
rozwiązaniami do pracy hybrydowej – od stanowisk indywidualnych, poprzez przestrzenie
do zadań zespołowych i projektowych, po miejsca do spotkań online. Ekspozycja ułatwia
poznanie wszystkich możliwości prezentowanych rozwiązań, wypróbowanie ich na miejscu i
doświadczenie zalet oferowanych produktów.
Uznaliśmy, że teraz, gdy środowisko pracy podlega dynamicznym przemianom, jest najlepszy
moment, aby przygotować nasze showroomy na kolejne wyzwania. Uważamy, że nawet w
dobie Internetu, gdy meble można obejrzeć w sieci, nic nie zastąpi osobistego spotkania i
przetestowania konkretnych rozwiązań w ciekawie zaprojektowanej przestrzeni. Wszystkie
showroomy Kinnarps są inspirującymi i przyjaznymi miejscami spotkań, w których można
najlepiej poznać wartość współpracy z nami – dodaje Aleksandra Krawsz-Kubica, Marketing &
PR Manager w Kinnarps Polska
Dodatkowo, aby ułatwić gościom zapoznanie się z kompetencjami, doświadczeniem oraz
zaangażowaniem zespołu ekspertów, pilotażowo w Warszawie został wprowadzony
elektroniczny kalendarz do umawiania wizyt w showroomie: https://bit.ly/3WI7SYT
Szczegółowe dane dotyczące godzin otwarcia, lokalizacji i dojazdu można sprawdzić na:
https://bit.ly/3MCavHb
Kinnarps serdecznie zaprasza do odwiedzania swoich showroomów w nowej odsłonie!
O Kinnarps
Kinnarps jest wiodącym europejskim dostawcą kompleksowych rozwiązań do aranżacji
wnętrz i miejsc pracy dla placówek biurowych, szkolnych i opiekuńczych. Meble Kinnarps
charakteryzują się wysoką jakością, innowacyjnym wzornictwem, niskim wpływem na
środowisko i długim cyklem życia. Obroty grupy w roku finansowym 2021/2022 wyniosły 3.8
miliarda koron szwedzkich. Firma od samego początku, czyli od 1942 r., jest własnością
rodzinną. Zakłady produkcyjne są zlokalizowane w Szwecji, natomiast działalność jest
prowadzona w ponad 40 krajach.