Giant

Miłość od pierwszego wejścia

Artykuł

|
Strefa wejściowa zrealizowana przez Interbiuro
Strefa wejściowa, realizacja Interbiuro
Jak urządzić strefę wejściową, by przez lata stanowiła wizytówkę biurowca?

 

Jak długo trwa realizacja?

 

Na czas realizacji strefy wejściowej ogromny wpływ ma etapowanie, czyli rozłożenie w czasie całego przedsięwzięcia. W przypadku refreshingu nie ma możliwości zamknięcia głównego wejścia do budynku. Tak więc wszelkie prace prowadzone są na tzw. żywym organizmie, najczęściej w nocy i w weekendy. W zależności od zakresu prac wykonanie średniej wielkości strefy wejściowej to od ok. 1,5 do 3 miesięcy. W przypadku prac prowadzonych np. w holu budynku przy ul. Wspólnej były to 2 miesiące od momentu zamówienia, z tym że same prace budowlane zajęły dwa weekendy i jeden cały tydzień od godziny 18:00 – wyjaśnia Anna Wnuk.

 

Front office niewątpliwie jest ważną częścią biurowca, niezależnie, czy powierzchnię wynajmuje w nim jednak firma czy wiele organizacji. Wraz z recepcją stanowi ona pierwsze miejsce, do którego trafia klient oraz otrzymuje potrzebne informacje. Jest więc wizytówką, wpływającą na podświadomie budowany przez klienta obraz firmy, a zatem oprócz aspektów funkcjonalnych, powinna posiadać także walory estetyczne – spójne z jej działalnością i trafiające w oczekiwania docelowego klienta – urządzona klasycznie i ponadczasowo lub zaskakująca oryginalnością wystroju. Właściciel firmy Massoni podkreśla, że niezależnie od opcji, jaką w tym wypadku wybierzemy, wnętrza strefy wejściowej winny być ciekawe, intrygujące i na pierwszy rzut oka często zupełnie nieprzypominające klasycznej recepcji.

 

Hasło zaczerpnięte z tytułu książki teoretyka marketingu Jacka Trouta „Wyróżnij się lub giń” stało się marketingową zasadą, która wkracza nie tylko w sferę produktu, ale dotyczy również powierzchni biurowych. Zatem zbudowanie silnej marki odbywa się także poprzez kształtowanie wizerunku plastycznego, jest niezbędnym warunkiem zdobycia przewagi na rynku. Strefa front office to miejsce szczególnie ważne, zwłaszcza jeśli firma myśli o zbudowaniu głębszych relacji z kontrahentami, którzy chętniej będą współpracować w przyjaznym i komfortowym otoczeniu – podsumowuje Edward Balicki.

 

(J. Trout, S. Rivkin, Wyróżniaj się lub zgiń. Jak przetrwać w erze morderczej konkurencji?, Warszawa 2000)


0.0
Napisz pierwszy komentarz