Giant

Konkurs fotograficzny CBRE

|
Zdjęcie kierowcy autobusu w Hong Kongu wykonane przez  Marka French'a, zwycięzcę poprzedniej edycji  "Urban Photographer of the Year"
Fotografie biorące udział w konkursie przedstawiają pracę i życie w miastach
Ruszyła kolejna edycja największego na świecie konkursu fotograficznego o tematyce miejskiej "Urban Photographer of the Year", organizowanego przez CBRE.

Można już zgłaszać prace do kolejnej edycji konkursu fotograficznego Urban Photographer of the Year (Miasta w Obiektywie), organizowanego przez firmę CBRE. W konkursie mogą wziąć udział fotografowie z całego świata, zarówno profesjonalni, jak i amatorzy. Celem postawionym przez organizatora jest zachęcenie do uchwycenia kwintesencji życia i pracy w miastach różnej wielkości, o różnych porach dnia i nocy. Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń mija 8 sierpnia.

 

Zwycięzca konkursu otrzyma luksusowe foto-safari w egzotycznej lokalizacji. CBRE zadbało także o nagrody dla zdobywców dwóch kolejnych miejsc, a także za 24 wyróżniające się fotografie przedstawiające każdą godzinę doby z życia miasta. Z tego względu osoby biorące udział w konkursie muszą określić m.in. dokładny czas wykonania zdjęcia.

 

Dzięki wsparciu organizacji charytatywnej Plan International, w tym roku CBRE zorganizowało specjalną kategorię, w której udział mogą wziąć osoby pomiędzy 13. a 25. rokiem życia. Ich prace oceniać będzie Zespół CBRE ds. akcji charytatywnych oraz młodzież współpracująca z Plan International.

 

W ubiegłym roku do konkursu nadesłano ponad 12 500 fotografii z całego świata, a w edycji sprzed dwóch lat wśród zwycięzców nagród 24-godzinnych, znalazło się aż czterech Polaków. Zachęcamy do rejestracji wszystkich entuzjastów fotografii z naszego kraju. Jako firma działająca na rynku nieruchomości komercyjnych, temat miast jest nam szczególnie bliski. Dzięki nowej kategorii, w której prace nadsyłać mogą dzieci i młodzież, będziemy mieli okazję sprawdzić jak młodzi ludzie postrzegają życie w miastach i miasteczkach na całym świecie. Mamy nadzieję, że wśród laureatów tegorocznego konkursu znajdą się również Polacy – mówi Paulina Krasnopolska, Dyrektor marketingu w CBRE.


0.0
Tagi: CBRE
Napisz pierwszy komentarz