II edycja konferencji
Marketingowe Rewolucje Branży Nieruchomości
01 października 2014, Wrocław
Konferencja kierowana jest zarówno do osób zajmujących się zawodowo branżą nieruchomości, jak i pasjonatów marketingu interaktywnego, którzy chcą zdobyć praktyczne umiejętności oraz wiedzę z zakresu reklamy, promocji i działań marketingowych stosowanych w firmach deweloperskich.
Jak skutecznie prowadzić kompleksową obsługę procesu sprzedaży? Które nowoczesne narzędzia marketingowe są w tej branży najskuteczniejsze? W jaki sposób wykorzystać najnowsze trendy w marketingu internetowym? Odpowiedzi udzielą paneliści - eksperci z różnych dziedzin:
- Maciej Górka, Ekspert ds. Komunikacji i Relacji z Klientem, Domiporta.pl
- Krzysztof Marzec, Certyfikowany Trener Google Adwords
- Michał Poręcki, PR Manager, Nowy Adres S.A.
- Marta Skawińska, Prezes Zarządu, Blue Ocean Media S.A.
- Piotr Winiarz, Dyrektor Sprzedaży, Click House
- Ewelina Juroszek, Dyrektor ds. Sprzedaży, Atal
- Jacek Kisiała, Prezes Zarządu, Extenvision
- Mateusz Kokoszkiewicz, Dziennikarz, Gazeta Wyborcza
- Joanna Kubiak, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Vantage Development
- Robert Kulczycki, Specjalista ds. SEM, Grupa Polskapress
- Łukasz Madej, Prezes Zarządu, ProDevelopment
- Rafał Manecki, Project Manager, Blue Ocean Media S.A.
- Eryk Nalberczyński, Dyrektor ds. Sprzedaży, Lokum Deweloper
- Mateusz Sobieraj, Media Director & Partner, Mediaverse
- Tomasz Sujak, Dyrektor ds. Handlowych, Archicom
W programie:
1. Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o Google Analytics, ale boicie się zapytać
- Universal Analytics jako następca Google Analytics - jakie zmiany nastąpiły w analizie ruchu na stronie?
- Informacje o skuteczności konwersji
- Definiowanie niestandardowych celów
- Rzadko wykorzystywane funkcjonalności
2. Czy remarketing może mieć zastosowanie przy sprzedaży nieruchomości mieszkaniowych?
- Skuteczność remarketingu jako narzędzia sprzedażowego
- Efektywne wykorzystywanie list remarketingowych
- Remarketing w aplikacjach mobilnych
3. Targi nieruchomości – sposób na faktyczną sprzedaż mieszkań czy „konkurs piękności” pomiędzy konkurencją?
- Wystawiać się czy nie – analiza kosztów w stosunku do potencjalnych korzyści
- Efektywny udział w targach, czyli same foldery na stoisku nie wystarczą
- Wirtualne targi nieruchomości – dobry pomysł czy marketingowa wydmuszka?
4. Skuteczne kampanie marketingowe w sieci –kiedy i jak to się robi?
- Optymalny model rozliczenia w zależności od zdefiniowanych celów
- Model CPC – koszt za kliknięcie
- Model CPA – koszt za akcję
- Model CPL – koszt za pozyskanie danych kontaktowych
5. Outsorcing sprzedaży w branży deweloperskiej
6. Trzymać rękę na pulsie – nowe trendy w internetowym marketingu nieruchomości
- Real Time Bidding, czyli aukcje reklamowe – z czym to się je?
- Efektywność reklamy natywnej na portalach społecznościowych
- Social media a rynek mieszkaniowy – czy to w ogóle ma sens?
- Adserver- dedykowana sieć reklamowa dla deweloperów
- Darmowy projekt- jak urzeczywistnić marzenia klientów o własnym M?
6. Przygotowywanie mediaplanu nie musi być koszmarem – jak odpowiednio zaplanować kampanię marketingową dla produktów mieszkaniowych? Case studies
- Segment popularny, czyli jak dotrzeć do klienta kupującego swoje pierwsze lokum
- Mieszkania o podwyższonym standardzie – akcentować jakość, cenę czy jeszcze coś innego?
- Luksusowe apartamenty – produkt (i kampania) dla wymagającyc
Organizator:
Blue Ocean Media S.A. - agencja interaktywna, działająca na rynku od 2012 r., oferująca kompleksową obsługę marketingową podmiotów z branży nieruchomości. Firma zajmuje się m.in. projektowaniem stron www, tworzeniem serwisów internetowych i systemów informatycznych, a także oferuje usługi z zakresu rozmaitych projektów graficznych, w tym banerów reklamowych, kreacji flash'owych oraz wizualizacji w technologii 3D.