Bezpieczeństwo obiektów i obszarów
monitoring wizyjny, kontrola dostępu, mechaniczne systemy zabezpieczeń
21-22 października | Warszawa
Bezpieczeństwo obejmuje wiele aspektów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa. Czy podejmowane w firmie działania są wystarczające? Czy systemy mające zapewnić bezpieczeństwo obiektom, obszarom czy ludziom są odpowiednie? Odpowiedzi udzielą specjaliści z branży.
Podczas konferencji głos zabiorą:
-
Edward Lis, Dyrektor Delegatury, Najwyższa Izba Kontroli, Delegatura NIK w Lublinie;
-
Adam Kosieradzki, Naczelnik Wydziału Ochrony, Biuro Spraw Obronnych, Ministerstwo Sprawiedliwości - "Praktyczne aspekty stosowania elektronicznych i mechanicznych systemów zabezpieczeń";
-
Grzegorz Chodorowski, Menadżer ds. ICT, Stadion Narodowy - "System CCTV - smutny obowiązek czy pomocne narzędzie pracy..??";
-
Grzegorz Krzemiński, Prezes Instytutu Bezpieczeństwa i Informacji - "Cele, koszty, ryzyko... czyli jak przekonać do stosowania zabezpieczeń?";
-
Piotr Mańka, DC Manager, Design and Maintenance, Linxdatacenter;
-
Piotr Szakiewicz, Dyrektor Departamentu Bezpieczeństwa i Ochrony Informacji, Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o. - "Audyt bezpieczeństwa - nieznane, czy niedoceniane narzędzie w zarządzaniu bezpieczeństwem przedsiębiorstwa. Uwagi praktyka";
-
Marek Pyc, Business Development, Bosch Security Systems - "Rozwiązania systemów wizyjnych Bosch IP w monitoringu miejskim";
-
Dariusz Deptała, Dyrektor Regionalny, Krajowe Stowarzyszenie Ochrony Informacji Niejawnych - "Doświadczenie związane z zabezpieczeniem obiektów i obszarów podczas spotkań centralnych polskiej Prezydencji w Radzie UE w 2011 roku";
-
Kamil Barański, Członek Zarządu, Megavision Technology Sp. z o.o. - "AVIGILON - kompletny system CCTV oraz Kontroli Dostępu dla obiektów infrastruktury krytycznej";
-
Maciej Kifer, Sales Manager, EST Polska - "Platforma CCTV i KD: Security Center firmy Genetec".
Konferencja będzie skierowana do dwóch grup docelowych, dla których przygotowano inny zakres tematyczny:
1. Wymiana doświadczeń praktyków, producentów, prezentacja rozwiązań dla użytkowników końcowych wszystkich branż.
Program tej części konferencji został podzielony na trzy sesje tematyczne:
SESJA I: Systemy nadzoru wizyjnego i ochrony:
-
telewizja przemysłowa, CCTV;
-
IP kamery, IP video serwery;
-
kamery termowizyjne i megapixelowe;
-
systemy detekcji video;
-
cyfrowy zapis i archiwizacja obrazu;
-
systemy sieciowe i cyfrowe do zarządzania zasobami i archiwami;
-
techniki przesyłania obrazu;
-
integracja i konwergencja;
SESJA II: Systemy kontroli dostępu:
-
systemy biometryczne (rozpoznawanie twarzy, technologia linii papilarnych, identyfikacja tęczówki, identyfikacja głosu);
-
systemy elektroniczne do drzwi i bram, domofony i wideofony, systemy identyfikacji, karty kodowe;
-
elektroniczne systemy alarmowe i zabezpieczające;
-
kontrola dostępu do budynków i urządzeń;
-
systemy kontroli osobistej i kontroli bagażu;
SESJA III: Mechaniczne systemy zabezpieczeń:
-
zewnętrzne zabezpieczenia dostępu: bramki, szlabany, kołowrotki, ogrodzenia.
Grupy docelowe:
Kadra średniego i wyższego szczebla, osoby odpowiedzialne za wybór i zakup nowych produktów i technologii:
-
właściciele i zarządcy, naczelnicy, dyrektorzy, administratorzy i najemcy powierzchni komercyjnych, budynków przemysłowych, handlowych, biurowych, administracji publicznej, usług finansowych, mieszkaniowych;
-
reprezentanci firm i instytucji odpowiedzialnych za bezpieczeństwo budynków i przynależnych obszarów, m.in. magazynowych, przeładunkowych, spedycyjnych oraz lotnisk, dworców, obiektów sportowych, instytutów badawczych, muzeów, i innych;
-
przedstawiciele administracji i służb odpowiedzialnych za monitorowanie i bezpieczeństwo infrastruktury krytycznej oraz monitoring przestrzeni publicznych i obszarów;
-
przedstawiciele służb mundurowych.
Udział w tej części konferencji jest bezpłatny.
2. Spotkanie biznesowe, służące nawiązaniu kontaktów i wymianie doświadczeń:
SESJA I: Systemy kontroli dostępu
SESJA II: Systemy nadzoru wizyjnego i ochrony
Zagadnienia:
-
szczegóły i funkcjonalność sprzętu;
-
synergia działań i wsparcie merytoryczne;
-
narzędzia, systemy, akcesoria;
-
poznaj szczegóły i funkcjonalność;
-
wsparcie serwisowe i techniczne;
-
zasady współpracy i program partnerski;
-
sieci dystrybutorskie.
Grupy docelowe:
-
resellerzy;
-
integratorzy;
-
instalatorzy;
-
agencje ochrony;
-
firmy świadczące usługi.
Udział w tej części konferencji jest płatny.
Podczas uroczystej kolacji zostanie wręczona nagroda specjalna:
MultiSecure 2014 - dla najlepszego produktu.