Giant

Nowa siedziba Sollers Consulting na wzór biur z Doliny Krzemowej

Artykuł

Media wall
Sala konferencyjna
Rodzima firma Sollers Consulting przeprowadziła się do nowego biura mieszczącego się w biurowcu Koszykowa 54 Trade Center.

21 marca firma Sollers Consulting przeprowadziła się nowej siedziby znajdującej się w samym centrum Warszawy, u zbiegu ulic Koszykowej i Lwowskiej. Wybór takiej lokalizacji nie był przypadkowy. W Sollers Consulting dostrzegamy potrzeby płynące z rynku. Przy tworzeniu nowego biura wzięliśmy pod uwagę wiele czynników, ale to lokalizacja była jednym z ważniejszych kryteriów wyboru. Istotne było, aby pracownicy mieli łatwy dojazd, a miejsce posiadało unikalny klimat – mówi Marcin Pluta, partner zarządzający w Sollers Consulting.

Biuro znajduje się w 7-poziomowym biurowcu Koszykowa 54 Trade Center, którego przestrzenie przeszły w ostatnim czasie gruntowną modernizację. Budynek oferuje łącznie 10 800 mkw. powierzchni użytkowej wraz z recepcją, wyposażoną w kontrolę dostępu oraz całodobową ochronę. Nowa siedziba Sollers Consulting zajmuje powierzchnię 1500 mkw. Pomieszczenia biurowe, które cechuje prostota, zaprojektowano w stylu skandynawskim. Na ścianach biura dominują jasne odcienie, a drewniane akcenty obecne w poszczególnych punktach mają za zadanie nadać powierzchni przytulny charakter.

Znaczną część przestrzeni biurowej zajmują stanowiska pracy z podziałem na zespoły projektowe i supportowe. W celu zapewnienia komfortu pracownikom, firma zdecydowała się m.in. na wyposażenie stanowisk w elektrycznie regulowane biurka, ergonomiczne krzesła sprowadzone z Japonii, a także zastosowanie paneli wygłuszających i tłumiących dźwięk. Dodatkowo w całym biurze znajdują się stanowiska typu hot desk oraz osobiste szafki (lockery) przeznaczone dla pracowników, którzy rzadko odwiedzają warszawską siedzibę z powodu pracy przy projektach zewnętrznych.

W celu usprawnienia komunikacji i pracy pomiędzy zespołami z różnych lokalizacji, w biurze zastosowano innowacyjne rozwiązania audio-video. Przykładowo stworzono media walls, które złożone są z telewizorów dotykowych, kamer oraz ścian pełniących funkcję white boardów. Z kolei z myślą o spotkaniach przygotowano 7 sal konferencyjnych z możliwością rezerwacji za pomocą tabletów. Każda sala została wyposażona w 70-calowy telewizor i system nagłaśniający. Dodatkowo w pomieszczeniach tych zamontowano tablice interaktywne (eBeam), które służą do pracy zdalnej między kilkoma lokalizacjami. 

W nowej siedzibie Sollers Consulting nie mogło zabraknąć również miejsc do kreatywnej pracy (Concept Room) oraz pomieszczeń typu Focus Room, umożliwiające pracę w małych zespołach. W przestrzeni biurowej stworzono także strefy relaksu – Chillout Room wyposażone w konsole do gier. Dodatkowo do dyspozycji pracowników oddano bibliotekę, pokój do gry w piłkarzyki, pokój mamy z dzieckiem, przestronne kuchnie przypominające kawiarnie, a także huśtawki i wygodne pufy rozlokowane po całej przestrzeni biura.

Zależało nam na tym, aby pomieszczenia i lokalizacja odpowiadały zarówno nieformalnej atmosferze, jaką pragniemy podtrzymać, jak i charakterystyce pracy. Chcieliśmy stworzyć przyjazne otoczenie, połączone z innowacyjnymi i jednocześnie ekologicznymi rozwiązaniami – mówi Marcin Pluta.

Sollers Consulting jest międzynarodową firmą, która oferuje usługi doradcze i wdrożeniowe dedykowane branży finansowej. Spółka została założona w 2000 r. przez ekspertów z dziedziny doradztwa operacyjnego i IT. Sollers Consulting zatrudnia przeszło 260 wykwalifikowanych konsultantów i programistów w biurach w Warszawie, Lublinie i Kolonii. W swoim portfolio firma posiada projekty zrealizowane dla ponad 50 grup finansowych z całego świata, takich jak m.in.: Santander, PZU, Millennium, Raiffeisen, Talanx (Warta), Inter, Generali, ING i Proama.
 


0.0
Tagi:
Napisz pierwszy komentarz