W dniu 23 kwietnia rozpoczyna się badanie Trust Check. Głównym celem projektu przygotowanego przez agencję Procontent Communication, jest sprawdzenie, jak firmy działające w Polsce komunikują się ze swoim otoczeniem, oraz czy firmy są przygotowane na sytuacje kryzysowe. Badanie ma również na celu wyłonić firmy, które darzymy największym zaufaniem.
Badanie w pierwszej edycji zostanie przeprowadzone wśród podmiotów działających w trzech branżach: energetycznej, budownictwa i nieruchomości oraz farmaceutycznej.
Postanowiliśmy przeprowadzić badanie Trust Check, gdyż zaufanie to bez wątpienia jedno z najrzadziej docenianych źródeł przewagi konkurencyjnej organizacji, a bezpośredni wpływ na zaufanie dla firmy ma polityka komunikacyjna. Powinna ona wspierać realizację celów biznesowych i jednocześnie odpowiadać na potrzeby informacyjne pracowników – wyjaśnia Iwona Kubicz, Prezes Procontent
Honorowy patronat nad przedsięwzięciem objęła Wyższa Szkoła Promocji oraz China Central Europe Business Forum (członek Związku Przedsiębiorców i Pracodawców). Badaniu patronują także takie media marketingowe: Marketing Przy Kawie, Marketingowiec.pl, MediaFM.net, Epr.pl oraz media branżowe: Cire.pl, Energetykon, 4budowlani.pl, budownictwopolskie.pl, KRN.pl, e-biurowce.pl, Rynek Pierwotny, Elektryka.org, Budowa.org, Budownictwo.org, Nieruchomosci.biz.
Kryzysy dotykające firmy stają się coraz bardziej gwałtowne. Coraz ważniejsze staje się w związku z tym stałe, otwarte komunikowanie z otoczeniem organizacji i szczere informowania o intencjach oraz planowanych zmianach. Zarządzanie komunikacją i proces budowania wiarygodności firmy są traktowane, jako ważny element procesów zarządczych i podlegają wycenie rynku – dodaje Krzysztof Kubiak dr Krzysztof Kubiak, Dyrektor Instytutu Public Relations Wyższej Szkoły Promocji Warszawie
Ponadto ideą badania Trust Check jest wyłonienie firm, które spełniają kryteria efektywnej komunikacji. Otrzymają one Certyfikaty Trust Check.
Zapraszamy na stronę badania: www.trustcheck.pl.