Najważniejsi gracze sektora handlu detalicznego, zarządcy nieruchomości i przedstawiciele instytucji finansowych spotkają się w Hotelu Novotel już 25 października podczas „European Retail Congress”, konferencji, której przyświeca idea debaty o perspektywicznych kierunkach rozwoju branży.
Wśród partnerów wydarzenia znalazły się spółki takie jak: Vivenge, GTC, Augere Venture, Raiffeisen Polbank i Cigno Consulting. W konferencji udział wezmą między innymi Grzegorz Furtak – ekspert w dziecinie pricingu, założyciel pricingLAB; prof. dr hab. Grzegorz Karasiewicz – kierownik katedry marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Monika Dąbrowska – Prezes Zarządu Polskiej Organizacji Franczyzodawców.
Będzie to pierwsza edycja tej wyjątkowej konferencji, podczas której spotkają się wybitne postacie ze świata nauki oraz grono managerów prężnie działające nie tylko kraju, ale również na najważniejszych rynkach zagranicznych. Stopniowo nasycający się rynek i nieustannie rosnąca liczba centrów handlowych w Polsce powoduje, że istotną kwestią staje się dobór właściwie przygotowanej oferty oraz jej odpowiednie przedstawienie co pozwoli wyróżnić się na tle innych – powiedziała Katarzyna Rudnicka, prezes zarządu Vivenge – podczas European Retail Congress będziemy mieli okazję dowiedzieć się co my, jako przedsiębiorcy robimy, by sprostać tym oczekiwaniom. Wobec postępującego rozwoju technologii pojawia się pytanie, jak transformacja sektora wpłynie na efektywność operacyjną, rynek pracy, rozwój e-commerce, mobilnych płatności i branży handlu detalicznego oraz zarządzania sieciami handlowymi.
Rejestracja na wydarzenie: http://www.executive-club.com.pl/konferencje/european-retail-congress/25-pazdziernika-2017/rejestracja/
Organizator: Executive Club
Patronat honorowy: Polska Agencja Inwestycji i Handlu, Polska Izba Handlu, Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji, Polska Organizacja Franczyzodawców
Partner Złoty: Vivenge, GTC
Partner merytoryczny: Cigno Consulting
Partnerzy: Augere Venture, Raiffeisen Polbank
Patroni medialni: Wirtualna Polska, Handel Extra, e-biurowce, Kariera w Finansach, biznes2biznes, Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Biznes musi sprzedawać, Law Business Quality, Galerie Handlowe, galeriehandlowe.pl, franczyzawpolsce.pl, Franczyza&Biznes, Handel w praktyce, Newseria, QBusiness, Poradnik Handlowca, UrbNews, Poland Today, Wirtualna Polska, Przegląd Handlowy, Business&Prestige
O Executive Club:
Executive Club jest organizacją networkingową zrzeszającą przedstawicieli top managementu, reprezentujących najważniejsze polskie i międzynarodowe przedsiębiorstwa. Począwszy od roku 2005 w Klubie skupieni są liderzy biznesu o ugruntowanej pozycji, którzy swoimi działaniami wyznaczają kierunki rozwoju polskiej gospodarki. Klub organizuje dla swoich członków spotkania cykliczne, by umożliwić im wymianę idei oraz nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych. Więcej informacji na stronie: www.executive-club.com.pl