„Wpływ technologii na kondycję przedsiębiorstw - systemy ERP i CRM”
23 września 2014r., Warszawa
„Krok ku lepszemu”
To hasło przyświecające konferencji poświęconej problematyce zarządzania przedsiębiorstwem i relacjami z klientem, w których coraz częściej pomagają nowoczesne rozwiązania, takie jak systemy CRM i ERP, pozwalające na optymalizację oraz usprawnienie pracy firmy. Podczas konferencji eksperci na co dzień korzystający z ww. systemów, omówią ich wady, zalety i potencjał.
Tematyka konferencji została podzielona na dwie sesje:
SESJA: ERP - platforma dla rozwoju
Wiele twarzy ERP – zagadnienia tematyczne:
1. Rozwój firmy i zwiększanie wydajności:
- wsparcie kluczowych procesów biznesowych
- optymalizacja wykorzystania zasobów
- zarządzanie finansami i zasobami ludzkimi
- zarządzanie marketingiem, sprzedażą i serwisem
- obieg dokumentów
- zarządzanie produkcją i zaopatrzeniem
- zarządzanie transportem, logistyką i magazynem
2. Dostępność i bezpieczeństwo - nowe możliwości i funkcjonalność ERP
- konieczność czy moda - mobilny system ERP
- wydajnie i skutecznie - ERP w chmurze
3. Jak to zrobić? – czyli sukces wdrożenia
SESJA: CRM - integralna część systemu
Wyzwania dla CRM - zagadnienia tematyczne:
1. Skuteczna komunikacja - zastosowanie i możliwości systemu CRM
- utrzymanie i automatyzacja relacji z klientem / kontrahentem (komunikacja, automatyzacja, analiza)
- optymalizacja działań marketingowych – prognozowanie i kluczowe decyzje
- automatyzacja sprzedaży i usług
- automatyzacja transakcji finansowych
- profilowanie klienta
- raportowanie, analiza i kontrola
- CRM a zarządzanie wiedzą
2. Funkcjonalność i bezpieczeństwo
- dostępność informacji - mobilny CRM
- wydajnie i skutecznie - CRM w chmurze
3. Jak to zrobić? – czyli sukces wdrożenia i integracji
Udział w konferencji jest BEZPŁATNY dla:
- Przedstawicieli Zarządu
- Dyrektorów i Kierowników zarządzających działami: marketingu, sprzedaży, handlowego, IT, BOK
- Osób odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną w firmie
- Osób zajmujących się wdrożeniem systemów CRM w firmie
- Kadry zarządzającej oraz osób odpowiedzialnych za rozwój, innowację oraz organizację firmy
- Osób odpowiedzialnych za wybór, zakup i wdrożenie nowych systemów i technologii
- Dyrektorów ds. produkcji, rozwoju, inwestycji, infrastruktury
- Operacyjnej kadry kierowniczej działów produkcyjnych i technicznych
- Osób odpowiedzialnych za planowanie produkcji, szefów służb utrzymania ruchu, inżynierów, technologów, specjalistów ds. zarządzania jakością
- Menedżerów biorących udział w ustalaniu kształtu procesów, osób odpowiedzialnych za definiowanie strategii działania organizacji, menedżerów informatyki
- Przedstawicieli instytucji i przedsiębiorstw zainteresowanych zwiększeniem wydajności swojej firmy
Udział PŁATNY dotyczy przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych (koszt - 1 000zł netto/os.).
Liczba miejsc ograniczona.