Serdecznie zapraszamy Państwa do uczestnictwa w II Konferencji Facility Management & Property Management, która odbędzie się 29 maja 2014 r. w Warszawie.
Konferencja odbędzie się 29 maja 2014 r. w Airport Hotel Okęcie przy ul. 17 Stycznia 24 w Warszawie w godz. 08:30 - 17:00.
Do udziału w konferencji zapraszamy:
- właścicieli różnego typu obiektów
- property managerów
- facility managerów
- office managerów
- zarządców nieruchomości komercyjnych
- przedstawicieli funduszy inwestycyjnych
- project managerów
- dyrektorów administracyjnych
- dyrektorów technicznych
- inwestorów
Program i prelegenci konferencji:
PANEL 1
„Efektywne zarządzanie w kontekście optymalizacji kosztów eksploatacyjnych”
Iwona Małopolska - Senior Dyrektor działu zarządzania nieruchomościami w CBRE Sp. z o.o. / Senior Director – Head of Property & Asset Management at CBRE Sp. z o.o.
PANEL 2
„Pojęcie asset management (zarządzanie aktywami) vs property management (zarządzanie nieruchomościami)”
- Asset Management vs Property Management - czym to się różni?
- Kreowanie wartości jako nieodłączny aspekt inwestowania nieruchomości
- Główne obszary Asset Managementu: operacyjne, finansowe, inwestycyjne
Micha Muc - Dyrektor Działu Zarządzania w Savills
PANEL 3
„Ubezpieczenia majątkowe dla sektora zarządzania nieruchomościami”
Warunki rynkowe – jaki rynek dla ubezpieczającego?
- Jaki rynek ubezpieczycieli?
- Składki, stawki ubezpieczeniowe.
- Jakie podejście ubezpieczycieli do ryzyka w zakresie nieruchomości?
Podmioty rynku ubezpieczeń nieruchomości
Na co zwrócić uwagę przy określaniu przedmiotu ubezpieczenia?
- uwzględnienie wszystkich elementów ubezpieczanego obiektu:
- prawidłowe wyliczenie sumy ubezpieczenia
- dodatkowe ryzyka
Przemysław Konopka - Wiceprezes Zarządu Gras Savoye Polska
Sylwia Kozłowska - Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Odpowiedzialności Cywilnej w Gras Savoye Polska / Director of Civil Liability Insurance Department in Gras Savoye Polska
PANEL 4
„Zielony certyfikat” – optymalizacja kosztów utrzymania budynku, poprawa komfortu pracy oraz wpływ na środowisko naturalne.
Milena Sikora - Starszy Zarządca Nieruchomości Savills Sp. z o.o.
Jakub Tomczyk - Project Manager Savills Sp. z o.o.
PANEL 5
„Efektywne zarządzanie infrastrukturą techniczną obiektów komercyjnych”
- Utrzymanie właściwego stanu technicznego nieruchomości (przeglądy okresowe, konserwacje, serwisy)
- Elementy zabezpieczenia technicznego nieruchomości, a bezpieczeństwo mienia i osób
- Podnoszenie komfortu użytkowania obiektów handlowych dzięki wykorzystaniu inteligentnych systemów technicznych
Tomasz Markuszewski - Dyrektor ds. Technicznych Gemini Park Tarnów
„Racjonalna gospodarka mediami energetycznymi w obiektach handlowych”
- efektywne wykorzystanie systemu BMS przy planowaniu i gospodarowaniu zużyciem mediów w nieruchomości
- analiza zużycia energii układów
Artur Trela - Dyrektor Techniczny Gemini Park Bielsko Biała
Podsumowanie
- Aspekty techniczne obiektów komercyjnych z perspektywy zarządcy nieruchomości
Zbigniew Nowak - Dyrektor Centrum Gemini Park Tarnów
"Facility Management – kształtowanie przewagi konkurencyjnej w Property Management"
- budowanie świadomości działań Facility Management dla użytkownika nieruchomości
- wykorzystanie Facility Management w Property Management (źródło kosztów czy przychodów użytkowania powierzchni)
- efektywne wykorzystanie Facility Management
dr Dariusz Cichoń - Akademia Górniczo-Hutnicza Wydział Zarządzania
Koszt uczestnictwa w konferencji wynosi:
- 350 zł netto + 23% VAT (430,50 zł brutto)
Nr konta do wniesienia opłaty za konferencję:
Grupa Medialna Nieruchomości
65 1020 1026 0000 1702 0138 1862
ul. Jedności Robotniczej 29
05-092 Łomianki
W ramach opłaty gwarantujemy Państwu:
- uczestnictwo w konferencji;
- materiały szkoleniowe;
- zaświadczenie o uczestnictwie w konferencji;
- przerwy kawowe;
- lunch.
POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
Warunki uczestnictwa:
- Potwierdzenie rejestracji zgłaszanego uczestnika zostanie przesłane wraz z fakturą proforma na podany adres e-mail w ciągu 2 dni roboczych od daty otrzymania formularza zgłoszeniowego.
- Warunkiem wstępu na konferencję jest dokonanie wpłaty przed spotkaniem na konto podane w fakturze proforma.
- W ciągu 7 dni od daty otrzymania wpłaty na konto zostanie wystawiona faktura VAT i przesłana pocztą na podany adres.
- Warunkiem uczestnictwa w konferencji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego i odesłanie go do organizatora.
- Wypełnienie formularza równoznaczne jest ze zobowiązaniem się do uczestnictwa w konferencji i uiszczenia opłaty
- Osoby, które nie odwołają swej rejestracji, a nie wezmą udziału w konferencji, zostaną obciążone pełnymi kosztami uczestnictwa.
- Brak wpłaty nie jest jednoznaczny z rezygnacją z udziału.
- Rezygnacja z konferencji możliwa jest najpóźniej na 14 dni przed konferencją, tj. do dnia 15.05.2014 r. (drogą mailową na adres biuro@konferencjafm.pl). Po upływie tego terminu osoba zgłoszona zostanie obciążona kosztami uczestnictwa w konferencji.