W Airport Hotel Okęcie przy ul. 17 Stycznia 24 w Warszawie 28 lutego pod patronatem portalu e-biurowce.pl odbędzie się konferencja Facility Management & Property Management. Spotkanie będzie doskonałą platformą wymiany wiedzy i doświadczeń między uczestnikami.
Będzie to także próba odpowiedzi na pytania: jaka odpowiedzialność oraz prawa przysługują zarządcy w zakresie ochrony przeciwpożarowej w nieruchomości, w jaki sposób utrzymać w sprawność techniczną urządzeń, systemów i instalacji przeciwpożarowych w obiekcie, jakie są niestandardowe rozwiązania problemów w zakresie ochrony przeciwpożarowej w budynkach oraz jakie są metody na ograniczenie kosztów utrzymania budynku i poprawę bezpieczeństwa użytkowników i środowiska – na przykładzie „Zielonej certyfikacji”. W konferencji wezmą odział między innymi właściciele różnego typu obiektów, inwestorzy czy zarządcy nieruchomości komercyjnych.
Program konferencji:
MODUŁ I
"Bezpieczeństwo pożarowe w nieruchomości"
Odpowiedzialność oraz prawa zarządcy w zakresie ochrony przeciwpożarowej w nieruchomości.
Utrzymanie w sprawności technicznej urządzeń, systemów i instalacji przeciwpożarowych w obiekcie - aspekty formalno - prawne i techniczne.
Rozwiązania niestandardowe problemów w zakresie ochrony przeciwpożarowej w budynkach.
MODUŁ II
„Zielona certyfikacja” metodą na ograniczenie kosztów utrzymania budynku i poprawę bezpieczeństwa użytkowników i środowiska.
1. Idea „zielonej certyfikacji”
a. Idea zrównoważonego rozwoju,
b. Zielona certyfikacja na przykładzie systemów LEED i BREEAM,
c. Obszary oceny stosowane w certyfikacji.
2. Efektywność energetyczna w pryzmacie certyfikacji
a. Efektywność energetyczna w obowiązujących rozwiązaniach prawnych,
b. Metody poprawy efektywności energetycznej zalecane przez instytucje certyfikujące,
c. Inteligentne rozwiązania zwiększające efektywność energetyczną budynków.
3. Bezpieczeństwo użytkowników i środowiska
a. Ocena bezpieczeństwa użytkowników i środowiska,
b. Rozwiązania zwiększające bezpieczeństwo zalecane w procesie certyfikacji,
c. Rozwiązania mające bezpośredni wpływ na zmniejszenie zanieczyszczeń środowiska.
4. „Zielona certyfikacja” – czy warto?
a. Nakłady na dostosowanie budynku do wymogów certyfikacji,
b. Korzyści dla inwestora, użytkownika i środowiska.
Koszt uczestnictwa w konferencji wynosi 350 zł
W ramach opłaty:
- uczestnictwo w konferencji;
- materiały szkoleniowe;
- zaświadczenie o uczestnictwie w konferencji;
- przerwy kawowe;
- lunch.
Nr konta do wniesienia opłaty za konferencję:
Grupa Medialna Nieruchomości
65 1020 1026 0000 1702 0138 1862
ul. Jedności Robotniczej 29
05-092 Łomianki
Po zakończeniu konferencji każdy z uczestników otrzyma zaświadczenie wydane na podstawie § 6 ust. 1 Rozporządzenia Ministerstwa Infrastruktury z dnia 30 lipca 2010 r. w sprawie doskonalenia zawodowego przez rzeczoznawców majątkowych, pośredników w obrocie nieruchomościami oraz zarządców nieruchomości (Dz. U. Nr 140, poz. 945).
W ramach konferencji przyznawane jest 8 godzin szkoleniowych (wg Ministerstwa Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej).
Warunki uczestnictwa:
Potwierdzenie rejestracji zgłaszanego uczestnika zostanie przesłane wraz z fakturą proforma na podany adres e-mail w ciągu 2 dni roboczych od daty otrzymania formularza zgłoszeniowego.
Warunkiem wstępu na konferencję jest dokonanie wpłaty przed spotkaniem na konto podane w fakturze proforma.
W ciągu 7 dni od daty otrzymania wpłaty na konto zostanie wystawiona faktura VAT i przesłana pocztą na podany adres.
Zaświadczenia będą wydawane po oficjalnym zakończeniu konferencji osobom, które dokonały płatności.
Zaświadczenia nie będą rozsyłane pocztą.
Zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo na konferencji (wystawione zgodnie z wymogami Ministerstwa Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej) będą wydawane wyłącznie osobom, które podały swoje numery licencji (zarządcy, pośrednika i rzeczoznawcy).
Warunkiem uczestnictwa w konferencji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego i odesłanie go do organizatora.
Wypełnienie formularza równoznaczne jest ze zobowiązaniem się do uczestnictwa w konferencji i uiszczenia opłaty
Osoby, które nie odwołają swej rejestracji, a nie wezmą udziału w konferencji, zostaną obciążone pełnymi kosztami uczestnictwa.
Brak wpłaty nie jest jednoznaczny z rezygnacją z udziału.
Rezygnacja z konferencji możliwa jest najpóźniej na 14 dni przed konferencją, tj. do dnia 14.02.2013 r. (drogą mailową na adres biuro@konferencjafm.pl) Po upływie tego terminu osoba zgłoszona zostanie obciążona kosztami uczestnictwa w konferencji.
Kontakt z organizatorem:
Grupa Medialna Nieruchomości
tel. 22 839 82 86
fax. 22 201 34 82
e-mail: biuro@konferencjafm.pl
www.konferencjafm.pl