Do grona najemców w warszawskim biurowcu Warsaw Trade Tower dołączyły firmy Dago Centrum, Asec, Teletrade i Best Flights. Umowy o przedłużenie długości najmy podpisali Avanssur, Inter Partner Assistance, X-Press Couriers oraz międzynarodowa firma z sektora finansowego. Właściciela budynku, fundusz AICEE II (dla którego Heitman International świadczy usługi Asset Management), podczas transakcji reprezentował Jones Lang LaSalle.
Biurowiec zlokalizowany jest przy ul. Chłodnej 51, w dzielnicy Wola. O wysokości 208 metrów, jest jednym z najwyższych budynków biurowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Oferuje łącznie 45 000 mkw. powierzchni pod wynajem. Goście korzystać mogą z bezpłatnego parkingu przy wejściu do obiektu, co jest istotne szczególnie w kontekście wprowadzonych w kwietniu opłat za parkowanie w tym rejonie miasta.
Najemcami obiektu są już takie firmy jak AXA, KPMG czy Mattel. Jednym z nowych najemców jest Dago Centrum Tower, polska firma oferująca najem małych biur i sal konferencyjnych na zasadach „instant office”.
Warsaw Trade Tower spełnił nasze wysokie wymagania techniczne oraz jakościowe, a także zaoferował atrakcyjną powierzchnię na 36 piętrze. Nowa lokalizacja Dago Centrum jest nie tylko prestiżowa, ale jednocześnie gwarantuje doskonałe doświetlenie przy bardzo efektywnym wykorzystaniu powierzchni piętra, a atrakcyjne widoki z wynajmowanych biur i sal konferencyjnych na pewno znajdą uznanie naszych klientów – mówi Michał Kuropieska, Leasing Director Dago Centrum.
Innymi najemcami zostali Asec, lider w sektorze dostawców i projektantów bezstykowych systemów inteligentnych kart, Teletrade, firma działająca w branży usług związanych z rynkiem Forex oraz Best Flights, która oferuje punkty sprzedaży biletów lotniczych. Suma wszystkich ośmiu wspomnianych transakcji najmu wynosi 8 457 mkw.
Podpisane w ostatnim czasie nowe kontrakty i przedłużenia dotychczasowych umów oraz prowadzone aktualnie rozmowy z potencjalnymi najemcami potwierdzają, że Warsaw Trade Tower cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem polskich i międzynarodowych marek. Firmy doceniają prestiż, wysoką jakość powierzchni, a jednocześnie atrakcyjne warunki najmu. Co istotne, obiekt stanowi ciekawą propozycję również dla mniejszych firm, poszukujących unikalnych, reprezentacyjnych powierzchni, sprzyjających budowie marki i pozyskiwaniu klientów – podkreśla Adrian Bojczuk, Konsultant w Dziale Najmu Powierzchni Biurowych, Jones Lang LaSalle.