Giant

Firmy z sektora BPO/SSC zabierają głos w sprawie biurowców

|
Firmy świadczące usługi outsourcingu lub tworzące swoje centra usług w Polsce, stały się głównym motorem napędowym popytu na powierzchnie biurowe w dużych, a nawet mniejszych ośrodkach miejskich.
Firmy świadczące usługi outsourcingu lub tworzące swoje centra usług w Polsce, stały się głównym motorem napędowym popytu na powierzchnie biurowe w dużych, a nawet mniejszych ośrodkach miejskich.
Branża outsourcingu ceni sobie przede wszystkim: elastyczność i wydajność powierzchni biurowej oraz bezpieczeństwo działalności.

Elastyczność, wydajność powierzchni biurowej i bezpieczeństwo działalności to kluczowe wymogi sektora nowoczesnych usług biznesowych względem biurowców, przynajmniej tak wynika z najnowszego raportu przygotowanego przez Jones Lang LaSalle, Skanska oraz Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych.

Zadaniem raportu „Firmy z sektora BPO/SSC zabierają głos w sprawie biurowców dostosowanych do ich potrzeb” jest prezentacja oczekiwań tak, aby realizowane w Polsce inwestycje biurowe w coraz pełniejszy sposób odpowiadały na konkretne oczekiwania tej branży, stanowiącej ważną grupę najemców. W ciągu ostatnich kilku lat Polska ugruntowała swoją pozycję pod względem wielkości zatrudnienia w sektorze nowoczesnych usług biznesowych i stała się jedną z kluczowych lokalizacji na światowej mapie outsourcingu dla inwestycji tego typu. Do końca 2012 roku branża będzie zatrudniać już około 100 tysięcy osób. Branża outsourcingu ceni sobie przede wszystkim: elastyczność i wydajność powierzchni biurowej oraz bezpieczeństwo działalności.


0.0
Napisz pierwszy komentarz