Wydarzenie zostało objęte Honorowym Patronatem Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy, udział wzięło w nim 17 budynków w tym: Hotel Europejski, Cosmopolitan, Eurocentrum Office Complex, Intercontinental Warszawa, Intraco, Ilmet, Generation Park, Novotel, Rondo 1, Warsaw Spire, Prosta Tower, Warsaw Trade Tower, Złota 44, Leonardo Royal Hotel Warsaw (JM Tower), Westin, Holiday Inn Warsaw City Centre, Błękitny i Novotel. Partnerem tegorocznej edycji był Cushman & Wakefield, wiodąca na świecie firmą doradczą świadczącą usługi na rynku nieruchomości komercyjnych.
Największym zainteresowaniem pośród uczestników cieszył się Błękitny Wieżowiec przy placu Bankowym oraz 155-metrowy Cosmopolitan przy ulicy Twardej. Obok biurowców dominowały hotele, a wśród nich marki debiutujące na stołecznym rynku hotelarskim.
Tegoroczna edycja do podziwiania Warszawy zgromadziła ponad 2,5 tys. chętnych osób, dzięki pasji inicjatorów wydarzenia Tomaszowi Reichowi oraz Jakubowi Jurkowskiemu, którzy postanowili udostępnić warszawiakom najwyższe piętra wieżowców.
Do udziału w wydarzeniu zgłosiło się aż 45 tys. osób. W ramach konkursów fotograficznych wybrano 1,5 tys. szczęśliwców, którzy odwiedzili w sumie aż 11 wysokościowców. Druga edycja zwiększyła też liczbę uczestników wydarzenia ponad dwukrotnie, ponieważ uczestniczyło w niej aż 3,5 tys. amatorów fotografii.
Tegoroczna edycja Nocy Wieżowców odbyła się również pod patronatem Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy oraz Warsaw Tourism Organization Warsaw Convention Bureau.