Giant

Niebieskie wsparcie

Już 1 i 2 kwietnia br. zostanie przeprowadzona akcja Na niebiesko dla autyzmu (Light It Up Blue), którą wspierają międzynarodowe firmy działające w branży nieruchomości.

Już 1 i 2 kwietnia br. zostanie przeprowadzona akcja Na niebiesko dla autyzmu (Light It Up Blue), którą wspiera 9 międzynarodowych firm działających w branży nieruchomości –  CBRE, Colliers International, Cushman & Wakefield, NAI Estate Fellows, Heitman, JLL, Knight Frank, Kulczyk Silverstein Properties oraz Savills. Wydarzenie to jest akcją o zasięgu ogólnoświatowym, organizowaną od 2011 r. przez amerykańską organizację Autism Speaks. W Polsce inicjatywa ta jest rozpowszechniana przez Fundację SYNAPSIS. Akcja polega na wyrażeniu solidarności z osobami cierpiącymi na autyzm poprzez podświetlenie na niebiesko obiektów instytucji publicznych i komercyjnych. 1 i 2 kwietnia zaświeci ponad 85 budynków w całym kraju. Będą to m.in. Green Wings, Senator, Trinity Park III, Plac Zamkowy, Ethos, Złote Tarasy, Warsaw Trade Tower czy Marynarska Business Park.

 

Oświetlając budynki, którymi zarządzamy lub ubierając się na niebiesko w dniach 1 i 2 kwietnia okażemy solidarność z ludźmi z autyzmem, dodając im otuchy w codziennych zmaganiach ze skutkami niepełnosprawności – mówi w imieniu uczestników akcji Anna Podgórska, dyrektor PR i marketingu firmy Knight Frank w Polsce.

 

W czasie „Miesiąca wiedzy na temat autyzmu” firmy nieruchomościowe pomogą Fundacji SYNAPSIS na trzy sposoby:

  • BĘDZIEMY ŚWIECIĆ – 1 i 2 kwietnia w godzinach 18.00-24.00 będzie włączona niebieska iluminacja w ponad 85 budynkach biurowych, magazynowych i w centrach handlowych w Polsce
  • BĘDZIEMY EDUKOWAĆ – pracownicy firm uczestniczących w akcji będą dystrybować materiały dotyczące autyzmu przygotowane przez Fundację SYNAPSIS
  • BĘDZIEMY WSPIERAĆ – partnerzy akcji będą zachęcać do przekazania 1 proc. podatku lub darowizny na diagnozę i terapię podopiecznych Fundacji SYNAPSIS

 

Autyzm jest wciąż tajemniczym zaburzeniem mózgu. Choć jest to najczęściej wstępujące zaburzenie rozwojowe (dotyka 1 na 150 dzieci w Polsce i 1 proc. ludzkości), to świadomość autyzmu w społeczeństwie jest wciąż bardzo niska. Mamy nadzieję, że akcja Na niebiesko dla autyzmu pomoże innym zrozumieć i uwrażliwić się na autyzm, a osobom z autyzmem ułatwi życie wśród nas – mówi Łukasz Kościuczuk z Fundacji SYNAPSIS.
 


0.0
Tagi:
Napisz pierwszy komentarz