Dynamiczny rozwój w ostatnich latach pozwolił firmie zdobyć jeszcze większe udziały w rynkach zagranicznych. Pod skrzydła Grupy dołączyły w zeszłym roku kolejne dwie spółki – francuska Majencia oraz niemiecki Kusch+Co. Wiele marek w portfolio to równocześnie duże wyzwanie – szczególnie w sektorze B2B. Dlatego zauważalna stała się potrzeba budowy jednego dominującego, silnego i międzynarodowego brandu – Nowy Styl.
– Nowy Styl oznacza nowatorskie myślenie, codziennie, na okrągło. Ta nazwa nas zdefiniowała i idealnie opisuje, jacy jesteśmy – mówi Adam Krzanowski, prezes i współzałożyciel Nowego Stylu.
Nie od dziś wiadomo, że wspólny szyld daje o wiele większe możliwości wzrostu. Klienci mają wiele punktów styku z ofertą, począwszy od strony internetowej, mediów społecznościowych i reklam emitowanych online, poprzez targi, showroomy, kontakt z przedstawicielami, wydrukowane materiały marketingowe i handlowe, aż po gotowe produkty. Rozdrobiona na poszczególne brandy (marka parasolowa Grupa Nowy Styl skupiała ich aż 9) oferta nie sprzyja rozpoznawalności firmy i dobremu zorientowaniu klientów w oferowanych produktach i usługach. Uporządkowane portfolio oraz spójne customer experience są więc ogromnymi zaletami, które z pewnością przyniesie firmie rebranding.
– Jako Nowy Styl w ostatnich latach z producenta krzeseł staliśmy się ekspertem w urządzaniu przestrzeni biurowych oraz miejsc użyteczności publicznej. Ciągle się rozwijamy i chcemy, żeby droga, którą przeszliśmy, znalazła odzwierciedlenie w naszej strategii i komunikacji. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na rebranding. Zmiany mają na celu pokazanie naszych mocnych stron i podkreślenie naszego charakteru, bez których nie osiągnęlibyśmy czołowej pozycji w Europie – wyjaśnia powody decyzji o rebrandingu Adam Krzanowski.
Symbolem rozpoczętych zmian w Nowym Stylu jest nowe logo. Za pomocą odpowiedniej formy graficznej marka chce wyróżnić kilka swoich dominujących cech.
– Nowe logo odzwierciedla nasz silny charakter, otwartość i gotowość do dialogu – wylicza Roman Przybylski, Dyrektor Handlowy i Członek Zarządu Nowego Stylu. – Zadbaliśmy także o jego jak najlepszą czytelność oraz otworzyliśmy je na kreacje związane z kolorem. Projekt logo jest świeży i nowoczesny, zgodny z obecnymi trendami w designie. Podobnie jak Nowy Styl, ma w sobie moc i wyrazistość, ale nie krzyczy całym sobą, że jest czymś wyjątkowym.
Wybór Nowego Stylu jako nazwy dla wiodącej marki oznacza powrót do korzeni firmy. Tak bowiem nazywała się spółka założona w 1992 roku przez braci Adama i Jerzego Krzanowskich.
– Oczywiście mogliśmy stworzyć całkowicie nowy szyld, pod którym staralibyśmy się budować globalną renomę, lub zmienić oryginalną, polskobrzmiącą nazwę firmy na jej międzynarodową wersję, ale to po pierwsze byłoby sztuczne, a po drugie oznaczałoby nadszarpnięcie naszej tożsamości – komentuje Adam Krzanowski.
Od teraz Nowy Styl będzie oferować swoje rozwiązania biurowe pod trzema globalnymi markami.
Nowy Styl z nową identyfikacją wizualną – główny i kluczowy międzynarodowy brand na rynkach profesjonalnych, który zarazem staje się „marką grupową”, przejmując rolę Nowy Styl Group.
SOHOS by Nowy Styl – nowy międzynarodowy brand obejmujący produkty o podstawowych funkcjonalnościach, nazwą odnoszący się do rozwiązań dla przestrzeni Small Office i Home Office.
Kusch+Co by Nowy Styl – międzynarodowy brand z designerskimi meblami, adresowany przede wszystkim do architektów, posiadający także specjalistyczne produkty dla terminali pasażerskich oraz sektora opieki zdrowotnej.
Nowy Styl to dzisiaj dojrzała firma o bardzo szerokiej ofercie, kompleksowo aranżująca wnętrza biurowe i przestrzenie użyteczności publicznej. Tutaj dowiesz się więcej o procesie rebrandingu.