Giant

Nowy Styl w nowej odsłonie

|
Grupa Nowy Styl – europejski lider w kompleksowym urządzaniu przestrzeni biurowych i obiektów użyteczności publicznej, właśnie przechodzi przełomowy rebranding. Co było powodem takiej zmiany? Dlaczego firma powróciła do nazwy „Nowy Styl”, która towarzyszyła jej na samym początku?

Dynamiczny rozwój w ostatnich latach pozwolił firmie zdobyć jeszcze większe udziały w rynkach zagranicznych. Pod skrzydła Grupy dołączyły w zeszłym roku kolejne dwie spółki – francuska Majencia oraz niemiecki Kusch+Co. Wiele marek w portfolio to równocześnie duże wyzwanie – szczególnie w sektorze B2B. Dlatego zauważalna stała się potrzeba budowy jednego dominującego, silnego i międzynarodowego brandu – Nowy Styl

Nowy Styl oznacza nowatorskie myślenie, codziennie, na okrągło. Ta nazwa nas zdefiniowała i idealnie opisuje, jacy jesteśmy – mówi Adam Krzanowski, prezes i współzałożyciel Nowego Stylu.

Nie od dziś wiadomo, że wspólny szyld daje o wiele większe możliwości wzrostu. Klienci mają wiele punktów styku z ofertą, począwszy od strony internetowej, mediów społecznościowych i reklam emitowanych online, poprzez targi, showroomy, kontakt z przedstawicielami, wydrukowane materiały marketingowe i handlowe, aż po gotowe produkty. Rozdrobiona na poszczególne brandy (marka parasolowa Grupa Nowy Styl skupiała ich aż 9) oferta nie sprzyja rozpoznawalności firmy i dobremu zorientowaniu klientów w oferowanych produktach i usługach. Uporządkowane portfolio oraz spójne customer experience są więc ogromnymi zaletami, które z pewnością przyniesie firmie rebranding. 

Jako Nowy Styl w ostatnich latach z producenta krzeseł staliśmy się ekspertem w urządzaniu przestrzeni biurowych oraz miejsc użyteczności publicznej. Ciągle się rozwijamy i chcemy, żeby droga, którą przeszliśmy, znalazła odzwierciedlenie w naszej strategii i komunikacji. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na rebranding. Zmiany mają na celu pokazanie naszych mocnych stron i podkreślenie naszego charakteru, bez których nie osiągnęlibyśmy czołowej pozycji w Europie – wyjaśnia powody decyzji o rebrandingu Adam Krzanowski.

Symbolem rozpoczętych zmian w Nowym Stylu jest nowe logo. Za pomocą odpowiedniej formy graficznej marka chce wyróżnić kilka swoich dominujących cech.

Nowe logo odzwierciedla nasz silny charakter, otwartość i gotowość do dialogu – wylicza Roman Przybylski, Dyrektor Handlowy i Członek Zarządu Nowego Stylu. – Zadbaliśmy także o jego jak najlepszą czytelność oraz otworzyliśmy je na kreacje związane z kolorem. Projekt logo jest świeży i nowoczesny, zgodny z obecnymi trendami w designie. Podobnie jak Nowy Styl, ma w sobie moc i wyrazistość, ale nie krzyczy całym sobą, że jest czymś wyjątkowym.

Wybór Nowego Stylu jako nazwy dla wiodącej marki oznacza powrót do korzeni firmy. Tak bowiem nazywała się spółka założona w 1992 roku przez braci Adama i Jerzego Krzanowskich. 

Oczywiście mogliśmy stworzyć całkowicie nowy szyld, pod którym staralibyśmy się budować globalną renomę, lub zmienić oryginalną, polskobrzmiącą nazwę firmy na jej międzynarodową wersję, ale to po pierwsze byłoby sztuczne, a po drugie oznaczałoby nadszarpnięcie naszej tożsamości – komentuje Adam Krzanowski.

 

Od teraz Nowy Styl będzie oferować swoje rozwiązania biurowe pod trzema globalnymi markami.

 

Nowy Styl z nową identyfikacją wizualną – główny i kluczowy międzynarodowy brand na rynkach profesjonalnych, który zarazem staje się „marką grupową”, przejmując rolę Nowy Styl Group.

SOHOS by Nowy Styl – nowy międzynarodowy brand obejmujący produkty o podstawowych funkcjonalnościach, nazwą odnoszący się do rozwiązań dla przestrzeni Small Office i Home Office.

Kusch+Co by Nowy Styl – międzynarodowy brand z designerskimi meblami, adresowany przede wszystkim do architektów, posiadający także specjalistyczne produkty dla terminali pasażerskich oraz sektora opieki zdrowotnej.

Nowy Styl to dzisiaj dojrzała firma o bardzo szerokiej ofercie, kompleksowo aranżująca wnętrza biurowe i przestrzenie użyteczności publicznej. Tutaj dowiesz się więcej o procesie rebrandingu.


1.0
Tagi: Nowy Styl
Napisz pierwszy komentarz