Myślą przewodnią spotkanie organizowanego w ramach projektu Brunch EB będzie „EB-owcy – odkrywcy talentów”. W roli moderatorów wystąpią specjaliści, zajmujący się Employer Brandingiem:
- Urzula Martysła (LinkedIn)
- Romeo Grzębowski (Extended DISC Polska)
- Maciej Hassa (PZU)
W programie:
Skuteczne dotarcie do najlepszych kandydatów
- Jak EB wygląda w wykonaniu największych graczy?
- Co jest ważne dla pokolenia Y?
- Czy można tworzyć wizerunek marki i jednocześnie wpłynąć na wizerunek pracodawcy?
- Jak skutecznie wykorzystać Social Media do komunikacji z kandydatami?
Odkryj talent w każdym ze swoich pracowników
- Co to znaczy być pracodawcą zorientowanym na talenty?
- Czy inwestujemy w garstkę wyjątkowo uzdolnionych czy raczej poszukujemy mocnych stron u większości pracowników?
- Czy nasi ludzie czują, że są traktowani indywidualnie z uwzględnieniem ich naturalnych potrzeb i predyspozycji?
- Czy docieramy do ich wewnętrznej motywacji?
- Czy świadomie zarządzamy „stresem” naszych ludzi? (Czy eliminujemy zbędny stres związany z niedopasowaniem?)
- Czy ułatwiamy współpracę i budujemy pozytywną atmosferę w zespole dzięki, rozpoznawaniu i docenianiu różnic osobowościowych?
Best Practisies - jak robią to najlepsi? (case)
- Jak zaplanować działania, stworzyć strategię, wyznaczyć grupy docelowe?
- Jakie zaplanować aktywności, jak je skutecznie zmierzyć i wyciągnąć wnioski ze swoich działań?
- Jak zbudować employer branding w dwa lata?
Wydarzenie skierowane jest do:
- ekspertów HR, kształtujących politykę personalną w swojej organizacji (zarządzanie talentami, badania, motywowanie, CSR, szkolenia i rozwój, ścieżki kariery, komunikacja, rekrutacja, work life balance, marketing HR),
- dyrektorów, managerów i specjalistów odpowiedzialnych za budowanie wizerunku swojej firmy jako pracodawcy,
- wielbicieli i pasjonatów tematu Employer Branding.
Spotkanie odbędzie się 10 lutego 2015 r. w restauracji Jasna 24 w Centrum Warszawy (blisko Metra Świętokrzyska).