Przed nami Facility Management Forum, spotkanie praktyków zajmujących się zarządzaniem nieruchomościami. Z myślą o Państwa potrzebach i oczekiwaniach chcemy przedstawić nowe spojrzenie na kwestie związane z zarządzaniem powierzchnią biurową.
Podczas naszego spotkania przedstawiamy nowe, świeże spojrzenie na zarządzanie nieruchomościami, przedstawiamy case studies, dyskutujemy, mówimy nie tylko o kosztach i podatkach, ale o trendach, efektywności i wpływie Państwa codziennej pracy na funkcjonowanie całej organizacji!
Zapewne szukają Państwo sposobu na:
-
nowoczesną, motywująca do pracy aranżację biura,
-
rozwiązań technologicznych, które nie tylko ograniczają koszty, ale również czas,
-
optymalizację swoich działań i ograniczanie kosztów,
-
wykorzystanie nieruchomości zabytkowych, które są jedną z Państwa nieruchomości,
-
ograniczenie odpowiedzialności jako osoby zarządzającej budynkiem,
-
wygranie negocjacji z dostawcami,
-
restrukturyzację swojej powierzchni biurowej lub jej komercjalizację.
Dlatego też muszą Państwo skorzystać z okazji, by znaleźć wiele rozwiązań i kierunków, którymi podążać, by osiągnąć wszystkie te cele. Zapraszamy do spotkania z naszymi ekspertami podczas Facility Management Forum, które odbędzie się już 12-13 kwietnia 2016 w Warszawie.
Do udziału w Forum zapraszamy przede wszystkim:
-
Facility Managerów,
-
Dyrektorów i Managerów zarządzających nieruchomościami,
-
Dyrektorów Administracyjnych,
-
Specjalistów ds. Zarządzania Nieruchomościami,
-
Zarządców Nieruchomości,
-
Property Managerów,
-
wszystkie osoby zajmujące się zarządzaniem i doradztwem w zakresie zarządzania nieruchomościami.
Organizator:
Więcej informacji, pełny program oraz formularz zgłoszeniowy - http://konferencje.pb.pl/konferencja/947,facility-management-forum
Masz pytanie? Zadzwoń lub napisz: +48 22 333 97 77, szkolenia@pb.pl