WORK OUT Employer Branding
11 kwietnia 2014 r., Wrocław
Warsztat pod patronatem międzynarodowej sieci agencji EB “One Agent Group”
Co to jest WORK OUT Employer Branding?
- Praktyczny warsztat dla osób zajmujących się w swoich organizacjach budowaniem wizerunku pracodawcy
- Spotkanie umożliwiające poszerzanie wiedzy i zdobycie praktycznych umiejętności z zakresu Employer Brandingu
- Miejsce wymiany doświadczeń i nawiązywania relacji pomiędzy specjalistami employer brandingu
- Platforma do wypracowania konkretnego planu działań EB dla uczestników warsztatu
- Miejsce do zaprezentowania najciekawszych projektów EB agencji Brand and People z Polski i zagranicy
Podczas spotkania poruszone zostaną kwestie:
- Jaki wpływ na motywację i efektywność pracowników ma wizerunek pracodawcy?
- Jacy pracodawcy cieszą się największym powodzeniem wśród osób szukających pracy?
- Jak budować wizerunek pracodawcy w procesie rekrutacji?
- Jakie są narzędzia budowania polityki employer brandingowej?
- Jakie znaczenie dla pracowników ma proces komunikacji wewnętrznej?
Korzyści z udziału w warsztacie:
- 85 proc. interaktywnych ćwiczeń, symulacji, studiów przypadków
- 15 proc. mini-prezentacji, które służą omówieniu zagadnień
Szkolenie prowadzone wg uznanej światowej metodologii „Action Learning” – uczenia poprzez działanie i doświadczanie. WORK OUT Employer Branding to nie nudny wykład– to praktyczne umiejętności rozwijane w atrakcyjny sposób poprzez ćwiczenia i casy.
Główny nacisk w czasie zajęć położony jest na przeniesienie rzeczywistości zawodowej do sali szkoleniowej. Takie rozwiązanie podnosi efektywność szkolenia i sprawia, że uczestnicy poznają narzędzia, a także przeniosą najlepsze praktyki i wzorcowy model do prowadzonych działań Employer Brandingowych.
*W przypadku wyrażenia zgody wszystkich uczestników (podpisanie listu o poufności), w trakcie szkolenia opracowywane będą realne casy, aktualne problemy firm uczestników.
Prowadzący warsztat:
Jacek Mrzygłód - absolwent i pracownik naukowy SGH w latach 1998-2003. Studiował w Niemczech, odbył stypendia w Austrii oraz Szwecji. Pracując na uczelni, brał udział w pracach Polsko-Japońskiego Centrum Zarządzania. Z badaniami związany już ponad 10 lat. Pracował m.in. w firmie badawczej IQS and Quant Group oraz HRK Partners, gdzie tworzył metodologię badań postaw pracowników (JAS). Ponad 2 lata pracował w Dubaju w firmie badawczo-konsultingowej Taylormade/Copernicus, gdzie budował bliskowschodni oddział firmy oraz prowadził liczne projekty badawcze i konsultingowe. Publikował artykuły w prasie specjalistycznej (m.in.: Personel, ZZL, Gazeta Wyborcza, Benefit) poświęcone tematyce: zarządzania zmianą, badań satysfakcji pracowników, kultury organizacyjnej, teorii zarządzania. Autor rozdziału o badaniach pracowników w książce „Nowoczesne Metody Zarządzania Zasobami Ludzkimi" (wydawnictwo Diffin). Prowadził od strony badawczej międzynarodowy projekt Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami pt. Working Mamma. Prowadził HR-owe projekty badawcze m.in. dla firm: Matsushita Battery Poland, Egmont, Abra, Panasonic Polska, PWN, Kopalnia Węgla Brunatnego Bełchatów, Inwenta, Polska Grupa Energetyczna, Mazowieckie Centrum Sztuki Współczesnej, UCB Pharma, Imperial Tobacco, Polpharma, Sanofi-Aventis.
Łukasz Jarota – Z wykształcenia psycholog, absolwent studiów MBA oraz Szkoły Zarządzania Sprzedażą (Master of Sales). Certyfikowany trener Akademii Trenerów Sprzedaży. Od wielu lat merytorycznie zaangażowany w działania wpływające na poprawę kondycji polskiego HR-u. Jest współtwórcą wysoko cenionych portali wiedzy jak HRNews.pl, SalesNews.pl. Kreator szkoleń w ramach Akademii HR i Sprzedaży. Autor licznych tekstów na temat zarządzania sprzedażą oraz motywacji pracowniczej (Szef Sprzedaży, Miesięcznik Benefit, Personel i Zarządzanie, Personel Plus). Merytorycznie przygotowywał i organizował konferencje i seminaria dla wybranych grup biznesowych. Współtwórca agencji Brand and People – realizującej kampanie employer brandingowe dla największych firm w Polsce tj. Benefit Systems S.A., Instytut Rozwoju Biznesu, PGE S.A.
Organizator gwarantuje:
- materiały dla uczestników
- konsultacje z trenerami przed i po szkoleniu
- przeprowadzenie badania potrzeb szkoleniowych uczestników szkolenia
- Imienny Certyfikat
- Kameralną grupę sprzyjającą efektywności nauki
- Materiały Szkoleniowe
Termin:11 kwietnia 2014, 09:00 - 16:30
Miejsce: Wrocław
Cena: 650 zł netto
Przy zgłoszeniu do 01.04.2014r. – 590 zł netto