Projektowanie i tworzenie scenariuszy szkoleń e-learningowych
10-11 kwietnia 2014 r., Warszawa
Szkolenie umożliwia poznanie najlepszych praktyk metodycznych, dydaktycznych i kognitywistycznych w celu tworzenia jak najefektywniejszych szkoleń e-learningowych i materiałów multimedialnych. Pozwala zapoznać się i przećwiczyć etapy procesu ich tworzenia, w tym: badanie i analizę potrzeb grupy, wyznaczenie celów dydaktycznych, projektowanie metodyczne, projektowanie elementów multimedialnych, zamknięcie procesu szkoleniowego.
Cele warsztatu:
- Warsztat dostarcza wiedzy w jaki sposób konstruować scenariusze szkolenia e-learningowego, by zwiększyć jego efektywność.
- Pozwala zdobyć umiejętności związane z:
- selekcjonowaniem informacji i treści, by były lepiej utrwalane,
- konstruowaniem ekranów e-learningowych,
- planowaniem efektywnych interakcji,
- pobudzaniem i utrzymywaniem koncentracji i motywacji uczestników.
- Dostarcza praktycznych narzędzi i rozwiązań, które podnoszą poziom efektywności zarówno scenariuszy jak i szkoleń e-learningowych oraz innych materiałów multimedialnych
Dla:
- osób, które chcą zacząć lub doskonalić się w tworzeniu scenariuszy szkoleń e-learningowych,
- osób zarządzających wiedzą (np. pracowników działów szkoleń i HR zajmujących się obsługą lub tworzeniem szkoleń e-learningowych),
- osób tworzących materiały, które mają/mogą się znaleźć w szkoleniach e-learningowych,
- trenerów, szkoleniowców zainteresowanych przygotowaniem materiałów e-learningowych lub adaptacją dotychczasowej wiedzy na format e-learningu.
Uczestnik po szkoleniu będzie wiedział jak:
- zbudować efektywny scenariusz szkolenia e-learningowego;
- wyznaczyć cele dydaktyczne kursu;
- dostosować metodykę do odbiorców;
- zastosować prawa uczenia się do projektowania szkoleń e-learningowych;
- adaptować materiały wewnętrzne do szkoleń e-learningowych;
- zamknąć proces szkoleniowy, by wiedza po ukończeniu szkolenia była nadal adaptowana.
Prowadząca: EDYTA MADEJ Trener umiejętności poznawczych (Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego), trener grupowy (WSPS i Laboratorium Psychoedukacji), mediator wiedzy (konsultant zarządzania wiedzą), doradca psychospołeczny (Katedra Psychologii Uniwersytetu Szczecińskiego), e-dydaktyk i e-metodyk. Członkini Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Prelegentka na Konferencji Digital Learning Congres. Absolwentka kursów nowoczesnej edukacji stosujących ideę blended learningu, wspieraną zastosowaniem szerokiego zakresu środków mulitemdialnych (m.in. Webcast, Knowledge Pills Methodology). Specjalista z zakresu psychologii poznawczej, metodyki uczenia się i e-learningu. Od 2006 roku prowadzi warsztaty i szkolenia wspierające proces zarządzania wiedzą i przekazywania informacji, stosowania nowych technologii w nauczaniu. W sumie przeprowadziła ponad 4000 godzin warsztatów. Współpracowała z wieloma firmami i instytucjami szkoleniowymi i edukacyjnymi, gdzie między innymi była odpowiedzialna za pracę i kształcenie trenerów (supervisor). Współpracowała przy koordynowaniu działań blended learningowych (w tym e-learningowych) w instytucjach finansowych oraz MŚP.
Organizator gwarantuje:
- Kompleksowy autorski program szkoleniowy
- Kameralną grupę sprzyjającą efektywności nauki
- Imienny Certyfikat
- Materiały szkoleniowe
- Lunch i przerwy kawowe
Termin: 10-11 kwietnia 2014
Miejsce: Warszawa
Cena: 1350 zł netto
Przy zgłoszeniu do 25.03.2014r. – 1190 zł netto