Deweloper udostępni nowemu najemcy 813 mkw. powierzchni biznesowej zlokalizowanej w obrębie siódmej kondygnacji budynku oznaczonego literą „B”. Zgodnie z warunkami umowy, firma Digital Virgo wprowadzi się do biurowca na początku przyszłego roku. Biuro w Gdańsku stanie się miejscem współpracy przedsiębiorstwa m.in. z agencjami reklamowymi, domami mediowymi, producentami telefonów i operatorami komórkowymi.
Atrakcyjność powierzchni wynajętej przez Digital Virgo podkreśla przestronny taras zaprojektowany na wysokości 7 piętra przeznaczony do użytku najemcy. Transakcja została przeprowadzona przy udziale ekspertów z firmy doradczej JLL.
Firma Digital Virgo zdecydowała się na Gdański Business Center głównie ze względu na dogodne położenie biurowca w bliskim sąsiedztwie licznych węzłów komunikacyjnych, a także wysoki standard obiektu. Klient docenił również rozległy taras na poziomie biura, gdzie pracownicy będą mogli w ciepłe dni przenieść się z laptopem lub spędzić przerwę obiadową – dodaje Izabela Ciszewska, Konsultant w Dziale Reprezentacji Najemcy JLL.
Po podpisaniu umowy z nowym najemcą, stan skomercjalizowania pierwszego etapu kompleksu Gdański Business Center wynosi 80 proc. Aktualnie trwają negocjacje z kolejnymi firmami zainteresowanymi ofertą wynajmu powierzchni biurowej w tym nowoczesnym obiekcie (wyposażonym m.in. w system BMS oraz rozwiązania energooszczędne potwierdzone certyfikatem BREEAM na poziomie Very Good). Całkowita powierzchnia najmu kompleksu, po zakończeniu realizacji wszystkich etapów, wyniesie przeszło 98 tys. mkw. Planowany termin oddania dwóch kolejnych budynków to pierwszy kwartał 2016 roku.