KPM wynajął ponad 400 mkw. powierzchni biurowej, do której wprowadzi się jeszcze w grudniu. Spółka koncentruje swoją działalność na lokalnych i regionalnych centrach handlowych, zarządzając nieruchomościami i aktywami. Przedsiębiorstwo związane jest również z projektami mieszkalnymi, w tym m.in. z inwestycją Holland Park, z której się przenosi.
Jako firma, która świadczy usługi zarządzania nieruchomościami i aktywami, mieliśmy bardzo jasno sprecyzowane oczekiwania co do własnej siedziby. Zależało nam na powierzchni łatwej do modelowania, w wysokiej klasy biurowcu położonym w samym centrum Warszawy, w atrakcyjnej cenie za m2. Kluczowym czynnikiem jaki przesądził o wyborze miejsca na siedzibę grupy Keen Property było w pierwszej kolejności usytuowanie SPEKTRUM Tower. Zależało nam również na biurowcu przyjaznym dla naszych pracowników z szeregiem usług w lobby, w tym centrum fitness CityFit i stacją Veturilo. Jako firma odnieśliśmy sukces również dzięki doświadczeniu naszych pracowników i partnerów czyli wyjątkowemu połączeniu know-how naszych najlepszych specjalistów lokalnych na temat każdego z sektorów, w którym działamy, a także wiedzy międzynarodowych partnerów - mówi Richard Keen z Keen Property Management Sp. z o.o.
SPEKTRUM Tower jest 122-metrowym budynkiem z ponad 28 000 mkw. elastycznej powierzchni biurowej do wynajęcia, rozlokowanej na 28 piętrach. Przestrzeń biurowa zajmuje od 80 metrów wzwyż, zaś niższe piętra budynku umożliwiają najemcom i odwiedzającym dostęp do szeregu usług, m.in. restauracji, kawiarni oraz strefy fitness. Ponadto pracownicy biur mogą korzystać z zielonych tarasów, znajdujących się na 4, 5, 10, 25 oraz 28 piętrze. Biurowiec znajduje się przy ul. Twardej 18. Obecnie budynek jest w trakcie certyfikacji BREEAM.
Wynajęcie powierzchni w SPEKTRUM Tower przez specjalistów od rynku nieruchomości - Keen Property Management - potwierdza wysoką jakość oferowanego przez nas produktu. Cieszymy się, że nasz projekt przyciąga nowych najemców, jak również iż główne prace są już bliskie sfinalizowania. Zakończone zostały zewnętrzne prace remontowe obejmujące elewację, natomiast trwają jeszcze wewnętrzne prace budowalne w lobby biurowca, których ukończenie zaplanowane jest na grudzień. Równocześnie adaptujemy konkretne powierzchnie do wymogów firm, które podpisały z nami umowy najmu - mówi Katarzyna Parkot z WX Management Services Sp. z o.o.