600 wystawców, 5 hal, 143 000 mkw. powierzchni wystawienniczej - to wstępny bilans eventu, podczas którego można było spotkać się podczas Międzynarodowych Targów Wnętrzarskich Warsaw Home i porozmawiać z osobami stojącymi za sukcesem Newmor Polska. Stoisko tej marki o powierzchni 120 mkw. znajdowało się w hali C. Wydarzenie miało miejsce w dniach 4-7.10.2018 roku
Interdyscyplinarne inspiracje
Wydarzeniu towarzyszyły spotkania i wykłady, w których uczestniczyły takie gwiazdy designu jak: Tom Dixon, Oskar Zięta, Stefano Giovannoni czy Jonas Pettersson. Klimatyczne koncerty fortepianowe, grane na żywo na zaprojektowanym przez Roberta Majkuta Whaletonie, dodawały atmosfery wydarzeniu. Największe autorytety z branży: projektanci, architekci, fotografowie, dziennikarze, a także przedstawiciele i dystrybutorzy najlepszych polskich oraz zagranicznych marek mieli okazję pokazać się z najlepszej strony.
Niebanalne rozwiązania
Barwną i pobudzającą wyobraźnię przestrzeń przygotowała marka Newmor. Głębokie odcienie niebieskiego królowały na podłodze i ścianach, tworząc złudzenie delikatnych fal i tańczącej wody, stworzonych przez projektantkę stoiska, Annę Mizur.
Uwagę uczestników Warsaw Home przyciągały również wykonane z wybranych materiałów z kolekcji Newmor kreacje od Przemka Podolaka. Projektant domu mody Rag stworzył cztery unikatowe stylizacje. Kolekcja ta powstała na osiemnaste urodziny marki.
Wspaniały pomysł i bardzo dobre wykonanie. Stroje z tapet i wykładzin – na pierwszy rzut oka wyglądające jak tradycyjne materiały. Jestem pod wrażeniem – zauważyła Architekt Magdalena Federowicz-Boule.