Trzy dni (od 26 do 28 marca) trwały Targi Porta 2014, które przyciągnęły w tym roku niemal 2000 osób z całej Europy. Spotkanie dedykowane było przede wszystkim przedstawicielom sieci sprzedaży.
Przestrzeń wystawiennicza podczas targów podzielona została na dziewięć stref tematycznych. Gości wydarzenia szczególnie zainteresowała interaktywna strefa Hi-Tech, która pozwalała na zapoznanie się z innowacyjnymi rozwiązaniami systemów drzwiowych firmy Porta KMI Poland. Wykorzystywane są one m.in. w biurach, hotelach, szpitalach, restauracjach oraz inteligentnych domach. Uczestników targów zaciekawiły również procesy produkcji, prezentowane przez organizatora w fabrykach w Ełku i Suwałkach.
Uważnie obserwujemy trendy i tworzymy rozwiązania, które możliwie najpełniej odpowiadają na nowe oczekiwania rynkowe. Zaangażowanie naszych Partnerów biznesowych jest dla nas kluczowe przy planowaniu dalszych działań gdyż to właśnie oni są najbliżej Klientów - powiedział Artur Pęksyk, Szef Marketingu Porta KMI Poland - Targi Porta stanowią doskonałą okazję do zacieśniania naszej współpracy, do rozmowy o naszych wspólnych sukcesach i nowych wyzwaniach. Wysoka frekwencja podczas tegorocznej edycji spotkania to cenny dowód zaufania ze strony naszych kontrahentów – dodał.
Targi Porta 2014 wiązały się również z możliwością poszerzenia własnej wiedzy dzięki warsztatom w zakresie obróbki i wyposażenia drzwi. Prowadzone one były przez firmy współpracujące z Porta KMI Poland. Z dużym zainteresowaniem spotkali się również eksperci, którzy podzielili się doświadczeniem związanym z szybkim prototypowaniem i drukiem 3D.
Targi organizowane przez polskiego producenta wysokiej jakości drzwi (Porta KMI Poland) adresowane były do Autoryzowanych Dealerów i Autoryzowanych Punktów Sprzedaży. Zeszłoroczna edycja odbyła się w Bolszewie k. Gdańska i zgromadziła 1300 uczestników. W tegorocznym wydarzeniu w Ełku i Suwałkach spotkało się ok. 2000 osób.