Tork, marka firmy Essity, trzeci raz z rzędu znalazła się w gronie laureatów. Podczas Gali Finałowej, która w tym roku odbyła się w warszawskim hotelu Sheraton, nagrodę odebrała - związana z marką od 15 lat - Małgorzata Kaszuba, Brand Activation Director w Essity Professional Hygiene.
To niezwykle ważne wyróżnienie utwierdza nas w przekonaniu, że budowanie coraz silniejszej marki i nieustanna praca nad tworzeniem najlepszych usług i produktów ma sens – podkreśla po odebraniu statuetki Małgorzata Kaszuba, Brand Activation Director, Essity Professional Hygiene.
Już w listopadzie będzie dostępna tzw. „Biblia brandingu” – Album Superbrands przedstawiający drogę do sukcesu nagrodzonych marek.
Organizacja Superbrands działa na świecie od 1994 roku. Projekt ma swoje lokalne edycje w 90 krajach. W Polsce jest obecna od 17 lat, a badanie, które stanowi podstawę dla przyznania tytułu, jest największym konsumenckim sondażem siły i wizerunku marek. Tytuły Business Superbrands otrzymują marki po pozytywnej weryfikacji i ocenie w czterech obszarach: jakości oferowanych produktów i usług, jakości relacji B2B, innowacyjności marki oraz działania z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu.