Giant

Nowy pakiet produktów higienicznych dla biur – Tork Office Hygiene Package™

Nowy pakiet produktów higienicznych dla biur – Tork Office Hygiene Package™
Nowy pakiet produktów higienicznych dla biur – Tork Office Hygiene Package™
Wraz ze zmianą standardów higieny w miejscach publicznych, utrzymanie czystości stało się zasadniczym elementem funkcjonowania obiektu.

Aby pomóc zarządcom nieruchomości sprostać nowym wymaganiom, Tork, marka firmy Essity, przygotowała pakiet produktów higienicznych Tork dla biur – Tork Office Hygiene Package™. Wsparcie specjalistów, nowe materiały i rozwiązania oraz ich dobór do indywidualnych potrzeb, mogą mieć kluczowe znaczenie w przystosowaniu biur do nowej rzeczywistości.

Według badania przeprowadzonego przez firmę Kantar, 7 na 10 pracowników oczekuje, że ich pracodawca zapewni – poprzez dodatkowe działania - odpowiednią higienę.1 Ponadto 77 proc. ankietowanych twierdzi, że z powodu pandemii COVID-19 nie czuje się bezpiecznie, korzystając z toalet w miejscach publicznych.2

Aby pomóc zapewnić nowy standard higieny, marka Tork stworzyła pakiet produktów higienicznych Tork dla biur. To rozwiązanie dostosowane do potrzeb osób zarządzających obiektami biurowymi i wyzwań, jakie przed nimi stoją w różnych miejscach: w recepcji, biurach, salach konferencyjnych, toaletach i pomieszczeniach socjalnych.

Na pakiet produktów higienicznych Tork dla biur składają się produkty, usługi, narzędzia i porady dla kierowników obiektów pomagające sprostać większym oczekiwaniom w zakresie sprzątania. Tork udowadnia, że biuro może być zawsze bezpieczne i czyste, a podejmowane działania – wydajne i zgodne ze zrównoważonym rozwojem.


Obecnie ważniejsze niż kiedykolwiek jest zajęcie się aktualnymi problemami, z którymi borykają się zarządcy, takimi jak zapewnienie bezpiecznego środowiska pracy, jasno określonych standardów czyszczenia, optymalizacja wydajności sprzątania, a także upewnienie się, że procesy sprzątania i planowane zakupy są zgodne z ideą zrównoważonego rozwoju – mówi Wojciech Nizio, Regional Brand Activation Manager, Tork.


Nowy pakiet Tork opiera się na wynikach badania przeprowadzonego wśród 400 specjalistów ds. zarządzania obiektami w USA, Francji i Niemczech. Dane wskazują, że poprawa jakości sprzątania oraz zapewnienie higienicznego środowiska pracy jest priorytetem dla zarządców nieruchomości.3 Pakiet produktów higienicznych Tork dla biur jest odpowiedzią na ich potrzeby.
 

Nowy raport trendów

Dodatkowym narzędziem przygotowanym przez Tork, które pomoże kierownikom obiektów w przygotowaniu się do pracy, jest raport trendów. To niezbędna lektura dla tych, którzy chcą lepiej zrozumieć, w jaki sposób COVID-19 zmienił wymagania dotyczące czystości w biurach i przestrzeniach publicznych oraz dowiedzieć się co ma kluczowe znaczenie dla zapewnienia nowego standardu higieny i bezpiecznego środowiska pracy


0.0
Tagi: Tork
Napisz pierwszy komentarz