Biuro wynajmie Bilfinger Tebodin, który zatrudnia m.in. wysoko wykwalifikowanych inżynierów, kierowników budowy, kierowników projektów oraz konsultantów. Firma wyróżnia się dzięki indywidualnemu podejściu do klienta oraz rozbudowanej sieci biur i ekspertom w wielu dziedzinach, a także znajomości zarówno rynku lokalnego, jak i międzynarodowego.
Oprócz dużej powierzchni i przestrzeni, kompleks Business Garden dysponuje dodatkowymi udogodnieniami dla firm korzystających z obiektu. Najemcy chcą, aby ich siedziby miały również dostęp do rozbudowanej oferty usługowej. Nie inaczej było w przypadku Bilfinger Tebodin. Na terenie Business Garden znajdują się nie tylko biura, ale także hotel, restauracja, bank czy centrum konferencyjne – powiedział Dyrektor w Dziale Wynajmu Powierzchni Biurowych JLL, Michał Lis. Dodatkowo kompleks biurowy posiada klub fitness, teren zielony oraz zaplecze sportowe.
Business Garden znajduje się w dogodnym miejscu, umożliwiającym łatwą komunikację. Jest to niezwykle cenne i ważne dla najemcy. Szukając nowego miejsca na siedzibę firmy, kluczowym założeniem było znalezienie biura dobrze skomunikowanego, zarówno z centrum miasta, jak i z lotniskiem Chopina. W naszym biznesie bardzo ważna jest komunikacja i praca zespołowa – aranżacja nowej powierzchni oraz dostęp do zielonych przestrzeni na zewnątrz obiektu będzie temu świetnie sprzyjać. Kompleks Business Garden spełnił nasze oczekiwania – mówił Dyrektor Pionu Projektowego Bilfinfer Tebodin, Michał Barański.
Na cały kompleks Business Garden w Warszawie składa się 7 budynków biurowo-usługowych. Ich łączna powierzchnia najmu wynosi 90 000 mkw. Obiekt otrzymał certyfikat LEED Platinium. Jego słuszność potwierdzają zamontowane systemy energooszczędne, duży obszar zielony znajdujący się na terenie kompleksu oraz komfortowe warunki pracy.