Indoorway jest firmą zajmującą się tworzeniem inteligentnych narzędzi do prostej i intuicyjnej digitalizacji przestrzeni. Rozwiązania opracowane przez warszawski startup podnoszą wydajność przestrzeni oraz zwiększają zaangażowanie klientów. Firma wykorzystuje zaawansowaną technologię pozwalającą na szczegółową analizę ruchu wewnątrz budynków. Informacje o sposobie korzystania z przestrzeni służą do lepszego dostosowywania jej do potrzeb gości i poprawy ich bezpieczeństwa.
Konkurs CESA organizowany jest od 2012 r., pierwsze dwie edycje przebiegły pod nazwą Nordic Startup Awards i dotyczyły jedynie krajów nordyckich. W 2014 r. rozszerzono zasięg konkursu, włączając do niego Europę Centralną. Obecnie konkurs jest jednym z największych branżowych wydarzeń skupiającym się na promocji innowacyjnych rozwiązań. Wydarzenie odbywa się w edycjach krajowych, m.in. w Czechach, Austrii, Rumunii czy na Węgrzech. Konkurs podzielony jest na 14 kategorii, m.in. Startup Roku, Najlepszy Startup FinTech (technologie finansowe) czy Najlepsza Przestrzeń Coworkingowa.
– Zdobycie tytułu w tak prestiżowym konkursie, jakim jest CESA, to dla nas niesamowity zastrzyk energii. Wiemy jednak, że aby konkurować z najlepszymi, nie możemy osiąść na laurach. Miniony rok spędziliśmy m.in. na pracach badawczo-rozwojowych dotyczących nowej technologii. Nasze najnowsze narzędzia do mikrolokalizacji są oparte o autorski hardware, a dokładność lokalizacji, jaką pozwalają osiągnąć, sięga nawet 20 cm. To przełomowe osiągnięcie w dziedzinie nawigacji w zadaszonych obiektach, które otwiera przed naszymi klientami zupełnie nowe możliwości biznesowe – skomentował wygraną Grzegorz Koblański, CEO Indoorway.