Od 25 listopada pracownicy kompleksu, mieszkańcy Warszawy i entuzjaści zdrowego jedzenia będą mogli skorzystać z oferty rolników i producentów wystawiających swoje produkty na targu BioBazar-u. BioBazar będzie zajmował łącznie 2200 mkw. powierzchni zlokalizowanej na parterze oraz poziomie -1 w budynku Merkury, który stanowi część kompleksu EMPARK Mokotów Business Park. Specjalnie dla gości odwiedzających BioBazar zostanie także wydzielony parking oferujący łącznie 70 miejsc. BioBazar będzie czynny trzy razy w tygodniu, w środy i piątki od godziny 10 do 18 oraz w soboty od 8 do 16.
Dzięki pozyskaniu tak wartościowej marki jak BioBazar robimy bardzo duży krok do przodu w zakresie zmiany postrzegania EMPARK-u, kojarzonego głównie z miejscem pracy. Do tej pory ocieplaliśmy wizerunek tego miejsca organizując w specjalnie wydzielonej części placu pomiędzy budynkami szereg inicjatyw dedykowanych pracownikom naszych najemców. Odbywały się tu chociażby zajęcia jogi, pokazy kina letniego czy strefa kibica EURO. Aktualnie planujemy rozbudowę placu, rozszerzenie jego funkcjonalności, zwiększenie obszaru zieleni oraz miejsc siedzących, tak aby był on przestrzenią służącą do wypoczynku nie tylko dla pracowników kompleksu, ale i gości odwiedzających BioBazar – skomentowała Magdalena Kowalewska, Country Manager Operations Poland, IMMOFINANZ.
Przy pozyskaniu BioBazar-u doradzała firma Knight Frank, która pełni rolę zarządcy oraz asset managera w EMPARK Mokotów Bussines Park.
Zmiana lokalizacji BioBazar-u podyktowana jest rozpoczynającym się remontem w aktualnej lokalizacji, który uniemożliwiał nam dalsze sprawne prowadzenie naszej działalności. Długo szukaliśmy nowego miejsca, które spełni nasze wymagania, w zakresie warunków sanitarnych, dostępu do mediów, powierzchni, parkingu będzie dobrze skomunikowane i da nam możliwości rozwoju, jak w przypadku wybranej lokalizacji w EMPARK-u sąsiedztwo licznych biurowców ale też pobliskich budynków mieszkalnych. Zwłaszcza, że BioBazar jest po prostu fajnym miejscem, gdzie ludzie chcą ze sobą rozmawiać i przyjeżdżają nie tylko na zakupy, ale by coś zjeść, czy wziąć udział w warsztatach i pokazach kulinarnych. Łączy ludzi, dla których jest ważne to, co jedzą i myślą skąd się wzięło – powiedziała Joanna Żuchlińska z BioBazar-u.