Jak stworzyć atrakcyjne biuro contact center?
Oto kilka porad Grupy Nowy Styl:
Unikalny branding sprawia, że biuro staje się wizytówką firmy, ukazując jego wartości i misję. Dodatkowo pozwala wyróżnić się na konkurencyjnym rynku. Według pracowników, wygląd biura świadczy o tym, czy pracodawca dba o swój zespół. |
|
Dodatkowe przestrzenie socjalne, w których pracownicy mogą odpocząć i spędzić przerwę w gronie współpracowników, podnoszą morale zespołu. |
|
Jak cię widzą, tak cię piszą – biuro staje się obecnie elementem employer brandingu, pozwalając zainteresować potencjalnych pracowników firmą. |
|
Dawne boksy zastępują wygodne stanowiska pracy oraz dodatkowe rozwiązania akustyczne, takie jak tapicerowane panele biurkowe, akustyczne panele i inne rozwiązania, które pozwalają wytłumić pomieszczenia biurowe.
|
|
Podział przestrzeni na 3 makrostrefy komunikacji, koncentracji i administracji sprawia, że pracownicy nie przeszkadzają sobie nawzajem w wykonywaniu obowiązków. |
- 1
- 2