Przestrzeń handlowo-usługowa kompleksu Gdański Business Center w Warszawie została wzbogacona m.in. o nowy lokal gastronomiczny (TAPAS gastrobar) oraz usługi z zakresu wizażu i stylizacji Eyebar. W inwestycji powstanie także pokazowy showroom kobiecej marki odzieżowej Sugarfree. Z części handlowo-usługowej biurowca mogą korzystać zarówno pracownicy działających w nim firm, jak i mieszkańcy północnej części Śródmieścia. Nowi najemcy zagospodarują łącznie 1140 mkw. powierzchni, w której skład wchodzi ok. 350 mkw. przestrzeni biurowej w budynku A i blisko 790 mkw. handlowo-usługowej w obiekcie C.
Za realizację inwestycji odpowiada deweloper HB Reavis. Inwestor zaoferował klientom łącznie 100 000 mkw. powierzchni biurowej, wyodrębnionej w 4 budynkach, wchodzących w skład kompleksu. We wrześniu br. deweloper przeprowadził transakcję, w wyniku której obiekty A i B zostały sprzedane firmie Savills Investment Management.
Na liście dotychczasowych najemców inwestycji znajdują się: KPMG, Agencja Nieruchomości Rolnych, SNC Lavalin, Provident, WebInterpret, KMD, eMAG, Bank BGŻ BNP Paribas S.A. oraz grupa ubezpieczeniowa Aviva.
Gdański Business Center to otwarta, dynamiczna i świetnie skomunikowana wielofunkcyjna przestrzeń, gwarantująca użytkownikom najwyższej klasy biura oraz wiele udogodnień, w tym bogatą ofertę gastronomiczną, handlową i usługową. Jesteśmy przekonani, że obecność takich marek jak Eyebar, Sugarfree czy TAPAS gastrobar znakomicie wpisze się w klimat tego miejsca – dodaje Grzegorz Strutyński, dyrektor handlowy i członek Zarządu HB Reavis Poland.