Biura posiadające markę myhive mają charakteryzować się szerokim zakresem usług, dobrą infrastrukturą oraz stwarzać platformę dla komunikacji pomiędzy najemcami. W pierwszym etapie pod marką parasolową myhive ujętych zostanie 20 budynków biurowych w sześciu krajach (sześć z nich znajduje się w Polsce). Oficjalne otwarcia pierwszych tj. myhive Crown Point oraz myhive Equator planowane są jeszcze na grudzień br.
Poprawa jakości i efektywności, wzmocnienie więzi z obecnymi najemcami i pozyskanie nowych, jak również optymalizacja naszej oferty, to bezwzględnie kluczowe elementy naszej działalności. Tym niemniej posiadając tak duże portfolio w sektorze biurowym szukaliśmy elementów, które pozwolą nam wyróżnić się na rynku, a tym samym wzmocnić naszą pozycję konkurencyjną. W efekcie tego po kilkunastu miesiącach intensywnej pracy stworzyliśmy markę biurową myhive i aktualnie wdrażamy ją na poszczególnych rynkach, w tym w Polsce. Co więcej, w tworzeniu myhive silnie uczestniczyli także nasi najemcy, a finalny wynik prac stanowi w dużej mierze odzwierciedlenie ich sugestii i uwag – skomentowała Magdalena Kowalewska, country manager operations Poland, IMMOFINANZ.
Każdy biurowiec objęty nową marką zmieni nieco swoją nazwę zyskując wyraz myhive przed dotychczasową nazwą nieruchomości. W Polsce w grudniu br. oficjalnie otwarte zostaną myhive Crown Point oraz myhive Equator, a w styczniu 2017 r. – myhive Brama Zachodnia, myhive Nimbus oraz myhive Park Postępu. W połowie przyszłego roku zostanie otwarty ostatni zaplanowany budynek, w pierwszej fazie implementacji, czyli myhive IO-1.
Pięć charakterystycznych cech myhive:
- Przyjazna i żywa atmosfera (szczególnie w kontekście interior design, ale i na zewnątrz budynku)
- Uprzejmy i pomocny personel
- Doskonała infrastruktura i usługi
- Doskonałe możliwości w zakresie networkingu
- Dostępność (dobre połączenia z transportem publicznym lub tzw. shuttle bus, wypożyczalnie rowerów, dostęp dla osób niepełnosprawnych itd.)