Jeszcze więcej tęczowych rowerów myhive na warszawskich ulicach

|
myhive
IMMOFINANZ, właściciel marki myhive, uruchomił już po raz szósty darmowy system rowerowy myhive dla najemców swoich budynków biurowych.

W tym roku flota rowerowa została powiększona do łącznie 130 rowerów, co jest wynikiem jednego z zobowiązań wobec Climate Leadership Powered by UN Environment Programme, do którego IMMOFINANZ w Polsce przystąpiło z myhive w ubiegłym roku. Oprócz niedawnego sadzenia dębów  na terenie Dolinki Służewieckiej, rowery myhive to kolejna z eko-inicjatyw IMMOFINANZ. Co więcej zastosowanie kolorowych opon i ułożenie rowerów w formie tęczy dodatkowo uwypukla wrażliwość firmy na wartości takie jak różnorodność i poczucie przynależności.

System rowerowy myhive jest dostępny dla wszystkich osób pracujących w budynkach pod tą marką. W tym roku oficjalnie sezon rozpoczął się 19 kwietnia i potrwa niemal do końca października. Korzystanie z nich jest darmowe, a użytkownik może na jednym wypożyczeniu przetrzymać rower do 24 godzin – tym samym ma możliwość zaparkowania go pod domem, by rano ponownie dotrzeć na nim do pracy.

Projekt rowerów myhive od samego początku jest realizowany we współpracy z firmą The Bike Company, która nie tylko dostarcza same rowery, aplikacje do wypożyczeń, ale także zajmuje się zarządzeniem flotą, bieżącymi naprawami oraz zwożeniem rowerów pod budynki biurowe myhive.

„Cieszy nas, że z roku na rok nasza flota rowerowa rośnie, bo i samo korzystanie z rowerów – jako alternatywnej formy dotarcia do pracy i z pracy do domu, jest coraz większe. Poprzez nasze działania promocyjne dołożyliśmy swoją cegiełkę w kontekście popularyzacji tej formy transportu. Zdrowszej, jak również –  z perspektywy ostatnich dwóch lat pandemii – bezpieczniejszej. Co więcej, po raz kolejny – za pośrednictwem  kolorowych opon w naszych rowerach – w na pozór prosty ale jakże widowiskowy sposób, wysyłamy w świat sygnał na temat wartości ważnych dla naszej firmy”, skomentował Jarosław Retmaniak, Country Manager Finance & Support Poland, IMMOFINANZ.

W okresie ostatnich sześciu latach IMMOFINANZ, poprzez myhive dał się poznać jako promotor rowerów, uwypuklając nie tylko zdrowotne benefity wynikające z ich korzystania w swoich kampaniach marketingowych, ale także, oprócz oferowania darmowych rowerów, udostępniając szeroką infrastrukturę rowerową, w tym ponad 1.000 miejsc parkingowych dla rowerów (łącznie w budynkach i przed nimi) jak również szatnie czy prysznice dla rowerzystów. Firma ponadto bierze udział w miejskich wydarzeniach rowerowych, stając się w sektorze nieruchomości  swoistym ambasadorem jednośladów.


0.0
Napisz pierwszy komentarz