„Moja recepcja” to projekt grupy radomian, który zwyciężył w konkursie na innowacyjny startup. Stworzyli go pasjonaci IT pod przewodnictwem Andrzeja Kurzawy i Michała Baćmagi. Wg założeń twórców będzie on stanowił elektroniczny system zarządzania terminarzem. Ma on pomóc osobom prowadzącym działalność w podtrzymywaniu kontaktu telefonicznego z klientem. Nie zawsze udaje się łączyć aktualnie wykonywane zadanie z jednoczesnym odbieraniem telefonu od klientów (obecnych lub tych potencjalnych). W takich chwilach zostanie on przekierowany do osoby, która będzie mogła zająć się telefonującym. Specjalista nie będzie musiał odrywać się od aktualnie wykonywanej czynności, by odebrać dzwoniący telefon.
System umożliwia pozyskanie usług recepcjonistki dla wszystkich firm, w których wizyty klientów są umawiane i planowane w terminarzu. Może być wykorzystywana przez np. fryzjerów, mechaników, lekarzy czy prawników. Projekt radomian ma pomóc przedsiębiorcom także w zachowaniu harmonii między życiem zawodowym i prywatnym. Platforma „Moja recepcja” pozwoli im uniknąć telefonów po godzinach pracy. Stwarza ona także poniekąd możliwość wydłużenia godzin pracy bez konieczności obciążania wolnego czasu pracownika lub przedsiębiorcy telefonami, ponieważ recepcjonistki będą pracowały w godzinach od 8 do 20.
Projekt „Moja Recepcja” umożliwia również wysyłanie do klientów przypomnienia w postaci wiadomości SMS lub e-mail, o zaplanowanych wizytach. Platforma pozwala też na prowadzenie kampanii promocyjnych poprzez wysyłanie sprofilowanych wiadomości SMS lub email informujących o promocji na daną usługę. Streszczeniem idei projektu jest promujący go slogan: Umawianie wizyt bierzemy na siebie, Ty zajmij się klientem.