Giant

Golf sprzyja biznesowi

Kilka godzin na zielonym terenie, świetny relaks i cenne znajomości – to dlatego golf staje się w Polsce coraz bardziej popularny. Ci, którzy decydują się dołączyć do klubów golfowych przekonują, że wbrew pozorom wcale nie jest to sport tylko dla wybranych.

Nie jest tajemnicą, że dużą grupę golfistów w Polsce stanowią biznesmeni i właściciele firm – osoby, które doceniają każdą chwilę cennego czasu. Golf pozwala połączyć przyjemne z pożytecznym – sport i relaks z biznesem. Mówi się, że golf jest sportem managementu czy biznesmenów właśnie z tego względu, że oni jednocześnie prowadzą wiele projektów, które trwają czasami przez kilka miesięcy. Trudno zamknąć choćby część prac wraz z zakończeniem dnia. A w golfie każde uderzenie jest zamkniętą historią. I dlatego golf jest tak ceniony przez tych ludzi – uważa biznesmen, coach i wieloletni golfista Robert Zagożdżon, właściciel spółki Energia dla Firm.

 

Na polu golfowym często spotykają się osoby o podobnych zainteresowaniach, a także pracujące w podobnych branżach. Sport ten pozwala na łatwe nawiązanie znajomości, które często kończą się współpracą biznesową, tym bardziej że czas spędzony na polu wynosi często kilka godzin. W ciągu tych 4-5 godzin, kiedy gram z daną osobą, kiedy podejmujemy różnego rodzaju decyzje, doskonale się poznajemy. Golf świetnie pokazuje wartości, jakimi kierujemy się w życiu i zdolność, np. do podejmowania ryzyka. To ważne informacje o partnerze biznesowym czy życiowym – przyznaje Robert Zagożdżon.

 

W Polsce Golf niewątpliwie bardzo szybko się rozwija. Z roku na rok przybywa nam graczy, a dynamika ta jest coraz większa. Pole golfowe to wyjątkowe miejsce do odpoczynku i rozmów na naprawdę różne tematy. Niektórzy cenią rzeczywiście to miejsce również pod kątem rozmów biznesowych – komentuje Piotr Szymański, dyrektor pola golfowego Sobienie Królewskie Golf & Country Club.

 

Polski Związek Golfowy skupia ponad 3,8 tys. golfistów i niemal 70 klubów golfowych, a zainteresowanych tym sportem jest znacznie więcej. Coraz więcej osób dostrzega, że wbrew powszechnym opiniom nie jest to droga rozrywka. Wydatki związane z przygotowaniem do wejścia na pole porównywane są do kosztów, ponoszonych przez tenisistów na zakup rakiety, ubrania i opłatę dostępu do kortu. Warto uściślić, że koszty przygotowania się do gry w golfa to na początek ok. kilkuset złotych.

 

Jedna gra, w której gracze muszą trafić do osiemnastu dołków wymaga wynajęcia pola za kwotę ok. 120 zł. Często w pobliżu ogólnodostępnych pól golfowych funkcjonują również kluby golfowe. W zależności od klubu koszt członkostwa to średnio 4500 zł dla dorosłych bądź około 1500 zł dla dzieci (w zależności od wieku). Dostępne są również karnety rodzinne – koszt około 7500 zł. Klubowicze oprócz zniżki na korzystanie z pól mogą także uczestniczyć w cyklicznych turniejach.

 

Już 19 czerwca w First Warsaw Golf & Country Club w Rajszewie już po raz czternasty odbędzie się amatorski turniej golfa organizowany przez wydawcę miesięcznika „Eurobuild Central & Eastern Europe”. Jak co roku, wśród gości i uczestników pojawią się deweloperzy, agenci nieruchomości, konsultanci, prawnicy oraz pozostali przedstawiciele środowiska związanego z branżą nieruchomości.

 

Zobacz więcej: Turniej Golfa Eurobuild CEE

 

Z kolei tych, którzy wierni są tenisowi, zapraszamy do udziału w kolejnej edycji Turnieju Tenisa Eurobuild CEE. Wydarzenie odbywa się tego samego dnia w Warszawie!

 

Zobacz więcej: Turniej Tenisa Eurobuild CEE

 

Oba Turnieje są świetną okazję, by poznać branżę i zacieśnić kontakty, a także miło spędzić pogodny piątek!


0.0
Napisz pierwszy komentarz