Prace przy realizacji Domaniewska Office Hub idą zgodnie z założonym przez nas harmonogramem. Konstrukcja budynku osiągnęła poziom zero. Obecnie prowadzimy prace żelbetowe naziemnej konstrukcji budynku. Równolegle realizowane są roboty instalacyjne oraz przyłączenia nowego budynku do infrastruktury zewnętrznej – komentuje Andrzej Dyda, Dyrektor Biura Realizacji Inwestycji Polskiego Holdingu Nieruchomości S.A.
Domaniewska Office Hub powstaje przy ul. Domaniewskiej 37c w Warszawie, w sąsiedztwie Galerii Mokotów i ul. Wołoskiej. Obiekt będzie biurowcem klasy A, posiadający siedem kondygnacji naziemnych i dwie podziemne. Inwestycja zaoferuje ok. 27 000 mkw. powierzchni biurowej, rozlokowanej w dwóch budynkach A i B, połączonych garażem podziemnym. Budynki będą posiadały dwa odrębne wejścia, przed którymi znajdzie się reprezentacyjny plac wejściowy. Na zewnątrz kompleksu znajdzie się ponadto rozległy dziedziniec ogrodowy z kompozycjami zieleni i elementami małej architektury. Najemcy będą mieli do dyspozycji ponad 430 miejsc postojowych na parkingu podziemnym oraz naziemnym, zlokalizowanym wokół obiektu.
Domaniewska Office Hub to projekt przemyślany w najdrobniejszych szczegółach, o ponadczasowej architekturze, dzięki czemu bryła budynku będzie wyróżniać się spośród otoczenia. Dokładamy wszelkich starań, aby nasi najemcy otrzymali produkt najwyższej klasy – mówi Artur Lebiedziński, Prezes Zarządu Polskiego Holdingu Nieruchomości S.A.
Kompleks Domaniewska Office Hub został zaprojektowany przez konsorcjum projektowe firm: Juvenes – Projekt Sp. z o.o. oraz DDJM Biuro Architektoniczne, w oparciu o standardy zrównoważonego budownictwa. Obiekt będzie certyfikowany w systemie BREEAM na poziomie Very Good. Strategia Polskiego Holdingu Nieruchomości S.A. zakłada poszanowanie otoczenia. Domaniewska Office Hub będzie spełniać wszystkie światowe standardy nowoczesnego i ekologicznego budownictwa biurowego. Chcemy popularyzować ekologiczny i aktywny tryb życia, dlatego w naszym nowym biurowcu znajdą się parkingi dla rowerów, szatnie oraz prysznice – wyjaśnia Prezes Lebiedziński.
Inwestycją zarządza firma doradcza i inżynieryjna ARCADIS, natomiast za komercjalizację powierzchni biurowej w odpowiada Cushman & Wakefield.
Oddanie obiektu do użytku planowane jest na przełomie II i III kwartału 2015 r.