Giant

CMG o roli mediów społecznościowych

Już jutro, 3 kwietnia, odbędą się w Warszawie warsztaty organizowane przez Construction Marketing Group dotyczące roli mediów społecznościowych w komunikacji B2B i B2C.

Media społecznościowe budzą wiele skrajnych opinii i skojarzeń. Wielu marketingowców jest ich wielkimi zwolennikami, inni podchodzą do tego kanału z pewną rezerwą. Chcemy, aby warsztaty uporządkowały wiedzę teoretyczną i  pomogły w podejmowaniu decyzji odnośnie  strategicznego i efektywnego wykorzystania mediów społecznościowych - mówi Katarzyna Chwalbińska-Kusek, założyciel CMG, Business Development and Marketing Manager CE w Buro Happold.

Warsztaty mają dotyczyć problematyki social media w branży nieruchomości komercyjnych. Stanowią jedno z działań Grupy CMG mających na celu szerzenie wiedzy dotyczącej praktyk marketingowych. Zaproszeni goście zgromadzą się 3 kwietnia o godzinie 15.00 w budynku Ilmet przy Al. Jana Pawła II 15 w Warszawie.

Swoją wiedzą i doświadczeniami podzielą się eksperci, entuzjaści i praktycy mediów społecznościowych. Omówią oni zasadność i trafność działań social media w kontekście relacji Business To Business i Business To Consumer.

Zagadnienie „Social Media przyszłością w komunikacji B2B?” omówi Radosław Górecki, przedstawiciel magazynu branżowego Eurobuild CEE. Natomiast Michał Siejak, reprezentujący firmę NuOrder, wyjaśni rodzaje platform i działań oraz dokona analizy przykładowych kampanii sprzedażowych prowadzonych na forach internetowych i Facebooku. Jego prezentacja odbędzie się pod hasłem „Media społecznościowe w branży budowlanej – przykłady”.

Warsztaty są darmowe dla członków Construction Marketing Group. Nowi członkowie dołączają poprzez rekomendację. Formuła spotkania jest otwarta, co sprzyjać ma dyskusji i wymianie poglądów.


0.0
Napisz pierwszy komentarz