Giant

Zrównoważony rozwój według marketingowców

Na zdjęciu uczestnicy spotkania CMG, które odbyło się 24.01.2013 r.
Na zdjęciu uczestnicy spotkania CMG, które odbyło się 24.01.2013 r.
Pod koniec stycznia odbyło się pierwsze spotkanie Construction Marketing Group – specjalistów marketingu strategicznego.

24 stycznia w siedzibie firmy Philips Lighting, sponsora spotkania, odbyło się pierwsze zgromadzenie Construction Marketing Group.

Chcemy tworzyć profesjonalną Grupę Marketingową którą reprezentują kluczowi gracze na rynku budowlanym i nieruchomości. Zależy nam na stworzeniu platformy dającej możliwość regularnych spotkań oraz wymiany doświadczeń pomiędzy osobami decyzyjnymi w kwestii strategii marketingowych. Będziemy promować strategiczną rolę marketingu w tworzeniu strategii zrównoważonego rozwoju na rynku budowlanym i nieruchomości - mówi Katarzyna Chwalbińska-Kusek, założyciel CMG reprezentująca firmę Buro Happold.

Construction Marketing Group tworzą specjaliści z dziedziny marketingu strategicznego, promujący ideę zrównoważonego rozwoju na rynku budowlanym i nieruchomości komercyjnych.

Pierwsza sesja na celu miała przedstawienie celów i założeń na 2013 rok. Uczestnicy mogli m.in. obejrzeć prezentację „Zrównoważone budownictwo w kontekście wizji zrównoważonego rozwoju dla polskiego biznesu 2050”, Ireny Picholi, Lidera Zespołu ds. Zrównoważonego Rozwoju i Odpowiedzialnego Biznesu PwC

Grupa planuje organizację cyklicznych warsztatów tematycznych oraz sesji networkingowych. Jednym z założeń CMG jest również stworzenie raportu dotyczącego zrównoważonego rozwoju na rynku budowlanym w Polsce. Przy jego tworzeniu grupa nawiąże współpracę ze Światowym Stowarzyszeniem Budownictwa Ekologicznego. Planem Contruction Marketing Group jest także prowadzenie lobbingu na poziomie rządowym w celu zwrócenia uwagi na problemy branży. Grupa zaangażowana będzie w przygotowanie przez firmę PwC wizji zrównoważonego rozwoju dla Polski do 2050 ze szczególnym uwzględnieniem sektora budowlanego.

Construction Marketing Group pozwala na spotkanie osób zajmujących się marketingiem strategicznym, rozwojem biznesu oraz komunikacją na rynku nieruchomości. Grupa zająć się ma edukacją podmiotów z branży budowlanej w zakresie zrównoważonego rozwoju. Misją CMG jest promowanie strategicznej roli marketingu i zrównoważonego rozwoju w sektorze.

CMG jest organizacją otwartą, do której członkowie moga dołączyć poprzez rekomendację. Spotkania są bezpłatne, a za uczestnictwo nie pobiera się żadnych składek.

Grupę założyła Business Development and Marketing Manager CE w Buro Happold – Katarzyna Chwalbińska-Kusek. Współzałożycielem jest Ewa Zwardoń, Segment Marketing Manager CEE z Philips Lighting oraz Dominik Suwiński, dyrektor marketingu i sprzedaży w PWB Media. Partnerami wspierającymi CMG są Magda Cieliczko, Marketing Director, Eastern Europe, Colliers International oraz Aleksandra Wasilewska, PR manager Eastern Europe, Colliers International.

E-biurowce.pl jest partnerem medialnym spotkań Construction Marketing Group. Strategicznym partnerem medialnym CMG jest magazyn Builder, którego wydawcą jest PWB Media.


0.0
Napisz pierwszy komentarz