Giant

Gra zamiast szkolenia

Nowoczesne aplikacje biznesowe umożliwiają połączenie rozrywki i nauki. Dzięki nim pracownicy mogą łatwiej opanować techniki sprzedaży czy zarządzania relacjami z klientem.

Przykładem aplikacji biznesowej, ułatwiającej pozyskanie i utrzymanie klientów jest CRM Game, łącząca cechy aplikacji i gry. Interaktywne narzędzia potrafią symulować strukturę realnej firmy, pozwalają poznać mechanizmy i procesy zachodzące pomiędzy różnymi działami przedsiębiorstwa, a także klientami. Korzystając z nich, pracownik może sprawdzić swoje umiejętności w praktyce, śledzić postępy i... popełniać błędy, z których wyciągnie cenną naukę na przyszłość – do wykorzystania w realnej sytuacji biznesowej. Połączyliśmy grę strategiczną z interface'em, który jest aplikacją biznesową. Grając, poprawia się swoje umiejętności CRM-owe. W grze też przekazujemy trochę informacji miękkich, czyli to, jak się sprzedaje i co trzeba umieć, żeby obsługiwać sprawnie tę aplikację – mówi Ambroży Rybicki, ekspert CRM w firmie ARP Ideas Sp. z o.o.

 

GRM Game opiera się na rozwiązaniach aplikacji biznesowych i programów, wykorzystywanych w firmach do tworzenia przepływów pracy i przesyłania informacji. Pracownikom działów sprzedaży gra umożliwia zdobycie doświadczenia i doskonalenie umiejętności, zaś kadrze zarządzającej pozwala śledzić efekty wirtualnej „pracy” personelu. Ponadto, dyrektor sprzedaży otrzymuje informację zwrotną na temat tego, którzy pracownicy są lepsi, a którzy powinni jeszcze popracować nad swoimi technikami sprzedaży.

 

CRM SIM jest dosyć ciekawym połączeniem technologii. Mamy interface aplikacji biznesowej, a pod spodem cały świat kupujących symulujemy za pomocą Workflow Foundation, czyli narzędzia typowo biznesowego. Zrobiliśmy grę, bazując właściwie na rozwiązaniach biznesowych – wyjaśnia Ambroży Rybicki.


0.0
Tagi:
Napisz pierwszy komentarz