Na spotkaniu zostaną omówione dwa systemy. Pierwszy z nich, ERP, to planowanie zasobów przedsiębiorstwa. Składa się on z mniejszych modułów, które tworzą całość, jednak działają niezależnie. Zawierają systemy np. magazynowania, księgowości, finansów, zarządzania dostawami. Drugim systemem jest CRM, czyli zarządzanie relacjami z klientem. Ułatwia on organizację zadań zespołów sprzedażowych i marketingowych. Umożliwia np. zbieranie informacji w bazie – nadawanie im statusów czy rodzaju kontaktu.
Zagadnienia tematyczne konferencji:
I. ERP - platforma dla rozwoju - wiele twarzy ERP:
1. Rozwój firmy i zwiększanie wydajności:
- wsparcie kluczowych procesów biznesowych
- optymalizacja wykorzystania zasobów
- zarządzanie finansami i zasobami ludzkimi
- zarządzanie marketingiem, sprzedażą i serwisem
- obieg dokumentów
- zarządzanie produkcją i zaopatrzeniem
- zarządzanie transportem, logistyką i magazynem
2. Dostępność i bezpieczeństwo - nowe możliwości i funkcjonalność ERP
- konieczność czy moda - mobilny system ERP
- wydajnie i skutecznie - ERP w chmurze
3. Jak to zrobić? - czyli sukces wdrożenia
II. CRM - integralna część systemu. Wyzwania dla CRM:
1. Skuteczna komunikacja - zastosowanie i możliwości systemu CRM
- utrzymanie i automatyzacja relacji z klientem / kontrahentem (komunikacja, automatyzacja, analiza)
- optymalizacja działań marketingowych - prognozowanie i kluczowe decyzje
- automatyzacja sprzedaży i usług
- automatyzacja transakcji finansowych
- profilowanie klienta
- raportowanie, analiza i kontrola
- CRM, a zarządzanie wiedzą
2. Funkcjonalność i bezpieczeństwo
- dostępność informacji - mobilny CRM
- wydajnie i skutecznie - CRM w chmurze
3. Jak to zrobić? - czyli sukces wdrożenia i integracji
Do bezpłatnego udziału w wydarzeniu zapraszamy:
Sesja ERP:
- kadrę zarządzającą oraz osoby odpowiedzialne za rozwój, innowację oraz organizację firmy
- osoby odpowiedzialne za wybór, zakup i wdrożenie nowych systemów i technologii
- dyrektorów ds. produkcji, rozwoju, inwestycji, infrastruktury
- operacyjną kadrę kierowniczą działów produkcyjnych, technicznych
- osoby odpowiedzialne za planowanie produkcji, szefów służb utrzymania ruchu, inżynierów, technologów, specjalistów ds. zarządzania jakością
- menedżerów biorących udział w ustalaniu kształtu procesów, osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji, menedżerów IT
- przedstawicieli instytucji i przedsiębiorstw zainteresowanych zwiększeniem wydajności swojej firmy
Sesja CRM:
- przedstawicieli zarządu, dyrektorów i kierowników zarządzających działami: marketingu, sprzedaży, handlowego, IT, BOK
- osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
Rejestracja na wydarzenie możliwa jest za pośrednictwem formularza.
Więcej informacji jest dostępnych na stronie: http://successpoint.pl/technologie-erp-crm