Na początku jest idea
Ideą przyświecającą twórcom inwestycji było stworzenie miejsca do pracy dającego możliwość kontaktów biznesowych w najwyższej jakości budynku. W tym celu zadbano o najwyższe standardy architektoniczne i aranżacyjne projektu. Na 7 kondygnacjach budynku zastosowano rozwiązania łączące doświadczenie z nowoczesnymi technologiami, poprzez oparcie klasycznych inspiracji na solidnych fundamentach.
Maksymalny komfort, naturalne formy
Najwyższe światowe standardy zapewniają pracownikom maksymalny komfort użytkowania i optymalne warunki pracy. Projekt powierzchni biurowych rozciąga się na obszar 18 523 mkw, na której zastosowano innowacyjne rozwiązania. W budynku wykorzystano naturalne materiały, oświetlenie LED, zbilansowaną wentylację oraz oszczędzającą wodę instalację. Te elementy pomagają w świadomy sposób dbać o środowisko.
System klimatyzacji biur, podwieszone sufity i podwyższone podłogi ułatwiają codzienne korzystanie z przestrzeni. Zaawansowanie technologiczne systemu IT oraz rozwiązania elektryczne maksymalizują wydajność pracy poprzez zastosowanie np. dwustronnego zasilania czy internetowego łącza światłowodowego.
Oprócz 3 podziemnych kondygnacji, gdzie umieszczono 335 miejsc parkingowych przeznaczonych dla pracowników, na zewnątrz i wewnątrz budynku przewidziano też miejsca postojowe dla rowerów. Na każdą kondygnację budynku, zarówno naziemną jak i podziemną, będzie można dojechać 1 z 8 wind, które w nim rozlokowano. Znacznie przyspiesza to poruszanie się pomiędzy kondygnacjami oraz umożliwia łatwe przemieszczanie się osobom niepełnosprawnym.
Dystans w centrum miasta
Inwestycja została zlokalizowana w samym centrum miasta, naturalnie wkomponowując się w obszar urbanistyczno–architektoniczny tego miejsca. Dojazd do budynku zapewniony został od stron takich ulic jak: ul. Lubomelską od Alei Solidarności, ul. Ewangelicką od Alei Racławickich i Krakowskiego Przedmieścia oraz ul. Żołnierzy Niepodległej od ul. 3-go Maja. Atutem związanym z tą atrakcyjną lokalizacją jest łatwy dostęp do budynku dla osób podróżujących na wiele sposobów: samochodem, korzystając ze środków transportu publicznego, poruszając się rowerem, a nawet pieszo. Główne wejścia do budynku zlokalizowane są od ul. Wieniawskiej i od ul. Spokojnej.
Nie samą pracą żyje człowiek
Lokalizacja inwestycji zapewnia także pracownikom zachowanie work-life-balance, dzięki niewielkiej odległości od budynku różnych instytucji. Niepodważalnym atutem jest bliskość takich instytucji państwowych jak: Urząd Wojewódzki, Urząd Miasta, Starostwo Powiatowe, sądy oraz uczelnie wyższe. W odległości do 500 m znajdują się również kina, filharmonia, teatr i galeria handlowa.
Na parterze biurowca powstaje również pasaż z lokalami usługowymi, do których niedługo wprowadzą się restauracje, kawiarnie oraz firmy z branży finansowej. Powierzchnia handlowa przeznaczona na te usługi wynosi 3677 mkw. W całym budynku do wynajęcia wciąż pozostaje powierzchnia ok. 7 000 mkw.
Obecni najemcy to: Sollers Consulting, mBank, Vorwerk, Organic Coffee.