Giant

EKO Nowe lobby WFC

Artykuł

Nowe lobby w Warsaw Financial Center w Warszawie
W odnowionym lobby pojawiły się m.in.: lustrzany sufit i nowe oświetlenie, a także ściana z 24 bezszwowych, 55' monitorów
Pod koniec grudnia 2014 roku do użytku zostało oddane odnowione lobby w budynku Warsaw Financial Center.

Gruntowny remont lobby stanowił odpowieć na potrzeby najemców inwestycji oraz dynamicznie zmieniający się warszawski rynek nieruchomości biurowych. Dzięki wprowadzonym zmianom całe lobby budynku nabrało nowego charakteru – dominują w nim elementy w kolorze czarnym i białym, ściany pokrywają szklane panele, przełamane akcentami ze stali, pojawiły się czarne kanapy, współgrające z lustrzanym sufitem i nowym oświetleniem.

 

Centralnym punktem lobby stała się ściana wizyjna o wymiarach 4,84 m x 4,14 m, złożona z 24 bezszwowych 55` monitorów, na których wyświetlane będą treści tworzone przez polskich i zagranicznych artystów. Inwestor zapewnia, że to jedyna ogólnodostępna konstrukcja tego typu w Polsce.

 

Od momentu przejęcia Warsaw Financial Center, zmieniamy się przede wszystkim z myślą o naszych najemcach. W ubiegłym roku, jako pierwsi w tej części Europy, stworzyliśmy aplikację mobilną WFC, ułatwiającą funkcjonowanie w budynku i jego okolicy. Dziś możemy z dumą zaprezentować ultranowoczesne lobby z jedyną w swoim rodzaju ścianą wizyjną. Stanowi ono zarazem ostatni etap dwuletniego programu zmian – komentuje Karol Bartos, Executive Director Portfolio & Asset Management w Tristan Capital Partners - Wierzymy, że wprowadzane zmiany potkają się z entuzjastycznym przyjęciem naszych najemców i umocnią silną pozycję WFC na warszawskiej mapie powierzchni biurowych – dodaje.

 

Oprócz zmian wizualnym, w lobby wprowadzono także nowe rozwiązania, poprawiające komfort pracy i bezpieczeństwo najemców, m.in. nowoczesny system kontroli dostępu, a także interaktywne kioski usprawniające codzienne poruszanie się po budynku.

 

Na decyzję o remoncie lobby wpłynął szereg czynników, m.in. potrzeba dostosowania go do najnowszych trendów. Aspekt estetyczny nie był jedynym wyznacznikiem w trakcie realizacji prac. Tak gruntowne przebudowy, pomimo wysokich nakładów, w dłuższej perspektywie przekładają się na obniżenie kosztów związanych z bieżącym utrzymaniem nieruchomości – mówi Artur Lis, Asset Manager w Tristan Capital Partners.

 

Nowe lobby zaprojektowała firma Epstein, generalnym wykonawcą była firma Aluglass-Realizacja, natomiast firma JLL odpowiadała za koordynację prac.

 

W 2012 roku WFC został zakupiony przez konsorcjum Allianz Real Estate i Curzon Capital Partners III, funduszu inwestycyjnego zarządzanego przez Tristan Capital Partners. Od tamtej pory odświeżono identyfikację wizualną biurowca, wprowadzono nowy system przywoływania wind, a także inne ekologiczne rozwiązania, dzięki którym w październiku br. budynek otrzymał certyfikat LEED® Gold w kategorii „Budynki istniejące”.


0.0
Napisz pierwszy komentarz