Rozwiązanie dla zapracowanych rodziców
Jednym z udogodnień docenianych szczególnie przez rodziców pracujących w danym biurowcu są miejsca przeznaczone dla ich dzieci, takie jak żłobki, przedszkola, szkoły itd. Często takie placówki tworzone są z myślą o dzieciach rodziców aktywnych zawodowo, ponieważ przedszkole w biurowcu pozwala na łatwiejsze godzenie pracy z życiem rodzinnym. Eliminuje ono problemy związane z codziennym dojazdem do przedszkola, a matki i ojcowie mogą czuć się bardziej komfortowo i bezpiecznie mając dzieci blisko siebie. Zlokalizowane w biurowcach przedszkola czy żłobki swoją ofertę niejednokrotnie kierują również do mieszkańców osiedli sąsiadujących z obiektem biurowym. Przedszkole do swojej dyspozycji mają chociażby rezydenci budynku West House 1A wchodzącego w skład kompleksu biurowego West Forum we Wrocławiu. Przedszkole „Kolorowe Kredki” w obiekcie tym zajmuje ponad 300 mkw. powierzchni, a także posiada w pobliżu budynku własny, ogrodzony plac zabaw o powierzchni 200 mkw.
Do wyboru, do koloru
Kawiarnie, restauracje, pawilony handlowe, kluby fitness, przychodnie czy przedszkola nie wyczerpują listy tych usług, z których można skorzystać na terenie współczesnych biurowców. Wielu deweloperów stawia, bowiem na kompleksowość oferty. Co więcej, często kształtując tę ofertę liczą się oni także z opinią pracowników. Taką dbałością o najemcę charakteryzują się chociażby parki biznesowe Business Garden, w których firma Vastint prowadzi program Hospitality. To właśnie on stwarza możliwość wprowadzania pakietów usług zgodnych z oczekiwaniami najemców. Już dziś na terenie kompleksów Business Garden pracownicy mogą załatwić wiele codziennych spraw. Do swojej dyspozycji mają oni rożne punkty usługowe, jak choćby kiosk, pralnia, punkt kurierski, bank czy myjnia, w której „wizytę” zlecający może zamówić online lub telefonicznie. Zestaw usług dobierany jest zgodnie z wolą najemców, a osoby pracujące na terenie Business Garden mogą co roku w ankiecie ocenić usługodawców związanych z obiektem, stwierdzić czego brakuje w ofercie, a co jest nie potrzebne. Jakość usług najemców sprawdzają tzw. niezapowiedziani odwiedzający. Pracownicy kompleksu są także objęci programem lojalnościowym.
W biurowcach powstaje wiele punktów handlowo-usługowych i lokali gastronomicznych. Stanowią one wartość dodaną dla najemców obiektów biurowych, ale także przyciągają ludzi niepracujących w tych budynkach. Często to właśnie dzięki takim punktom biurowce odwiedzane są przez mieszkańców przez całą dobę. W obiektach tych ludzie mogą bowiem załatwić wiele spraw codziennych, spotkać się ze znajomymi czy zrelaksować się na ogólnodostępnych placach miejskich.
- 1
- 2