Niektóre z nowych produktów klienci mogli zobaczyć już podczas międzynarodowych targów designu – Stockholm Design Week oraz Milan Design Week. Teraz meble te są już dostępne w sprzedaży.
Zobacz: Kinnarps na sztokholmskim tygodniu designu
Krzesła Embrace mogą pochwalić się dwiema prestiżowymi nagrodami: iF Design Award i Red Dot Design Award. Wiosną kolekcję tę uzupełniły dwa nowe produkty – stylowy i funkcjonalny stołek barowy, a także krzesło z lekkim, elastycznym, plastikowym oparciem.
Dla przedsiębiorców szukających zupełnie nowych stołów Kinnarps przygotował linię Nexus. Stół ten charakteryzuje się stonowanym, eleganckim i nowoczesnym wyglądem. Dostępny jest w formie oddzielnych biurek, a także jako elastyczne rozwiązanie wielostanowiskowe. Seria daje możliwość łatwego dostosowania w zależności od potrzeb i sposobu użytkowania i z pewnością sprawdzi się w wielu okolicznościach – w różnego rodzaju firmach, niezależnie od sposobu pracy.
Uwagi wart jest z pewnością fotel obrotowy marki Drabert – Entrada II. Choć może wydawać się to paradoksem, fotel ten sprawia, że siedzenie nie jest statyczne, ale zachęca do ruchu i przyjmowania różnych pozycji, a warto podkreślić, że dynamiczny sposób siedzenia pozytywnie oddziałuje na układ mięśniowy oraz krążenie krwi. Sercem fotela jest nowy, opatentowany mechanizm, który umożliwia synchroniczne i dobrze wyważone ruchy siedziska razem z oparciem. Regulacja fotela jest prosta i intuicyjna, dzięki czemu szybko i łatwo można dostosować go do rozmaitych sytuacji. Entrada II sprawdzi się zatem w środowiskach pracy opartych na aktywności, gdzie różne osoby mogą korzystać z tego samego fotela, w zależności od rodzaju wykonywanego zadania.
Tej wiosny Kinnarps zaprezentował również fotel obrotowy Capella – produkt wyposażony w innowacyjny mechanizm FreeMotion™, który sprzyja aktywnemu siedzeniu, dzięki swobodzie wykonywania niewielkich ruchów siedziska. Fotel Capella trafi do sprzedaży we wrześniu.
Zawsze się cieszę, gdy wprowadzamy nowe produkty. Z niecierpliwością czekam, by je zaprezentować i pokazać w nich naszą wiedzę z dziedzin designu, innowacyjności i ergonomii – komentuje Paulina Lundström, dyrektor Kinnarps ds. marketingu i komunikacji.