Giant

Artykuły i wywiady


ATOM
Open space może być przytulny

Open space może być przytulny

Firma Tétris przeprowadziła remont generalny biura firmy Allianz. W ciągu 14 miesięcy zostało przebudowanych 14 000 mkw. powierzchni. Dziś 80 proc. powierzchni zajmowanej przez zespół Allianz stanowi przestrzeń otwarta, która stymuluje współpracę między pracownikami.

czytaj więcej >
Czego pragną programiści?

Czego pragną programiści?

Programiści to pracownicy, wokół których krąży wiele legend biurowych. We wstępie raportu „Czego pragną programiści” czytamy, że są oni postrzegani jako bardzo wymagający względem warunków i miejsca pracy. Czy rzeczywiście są aż tak kapryśni?

czytaj więcej >
Polska – bezpieczny adres dla inwestorów

Polska – bezpieczny adres dla inwestorów

Zainteresowanie inwestycjami w nieruchomości rośnie na całym świecie. Jak na tle innych Państw wypada Polska? O tym, co przyniósł miniony rok i czy 2018 r. to dobry czas na to, by zainwestować w nieruchomości dochodowe opowiada Michał Styś, dyrektor zarządzający OPG Property Professionals.

czytaj więcej >
Jak poprawić higienę w miejscu pracy?

Jak poprawić higienę w miejscu pracy?

W miejscu pracy spędzamy wiele godzin każdego dnia. W tym czasie mamy styczność nie tylko z dużą liczbą osób, ale także z wieloma powierzchniami, na których nie brakuje bakterii. Jeśli chcemy uniknąć wielu infekcji, musimy więc pamiętać o tym jak ważna jest higiena w biurze.

czytaj więcej >
Poufność i design w gabinetach i salach konferencyjnych

Poufność i design w gabinetach i salach konferencyjnych

Akustyka to jeden z ważniejszych elementów podczas planowania aranżacji biur. Częstym błędem jest jednak szukanie rozwiązań, które tylko pochłaniają dźwięki. Nie mniej ważne – szczególnie w przypadku takich pomieszczeń, jak sale konferencyjne i gabinety – powinno być również izolowanie dźwięków.

czytaj więcej >
Feedback potrzebny jak powietrze

Feedback potrzebny jak powietrze

Jak ważny jest feedback w firmie? Do czego prowadzi brak informacji zwrotnej? O tym, co trzeba zrobić, by feedback był efektywny opowiada Jarosław Pudełek, specjalista zarządzania doświadczeniem pracowników z firmy CzteryP.

czytaj więcej >