Giant

Idealny remont biura

|
Widok korytarza przed remontem....
Remont w biurze - niezbyt miłe skojarzenie dla wielu osób. Jednak udowadniamy, iż współpraca Klienta z Wykonawcą w tym zakresie może dać zaskakująco szybkie i dobre efekty.

Biura firmy Ford Polska Sp z o.o. i firmy FCE Bank S.A. znajdujące się w Marynaska Business Park wymagały odświeżenia. Początkowy plan nie zakładał drastycznych zmian – pomalowanie ścian, wymianę wykładziny w kolorach écru i niebieskim i inne drobne prace remontowe. Firma miała w planach zmianę strefy wejściowej, w wystroju stawiając na prostotę i elegancję. Istotnym było zmieszczenie się w ściśle określonym budżecie. Opisane powyżej plany nie oznaczały remontu generalnego, ale i tak – dla większości przedsiębiorców kojarzyłyby się z dużymi utrudnieniami.

Najważniejsze podczas planowanego remontu jest wytypowanie odpowiedniej firmy, która nie tylko zrealizuje nasze oczekiwania, ale też wesprze kreatywnością i pomysłami. Ford wybrał i zaprosił do współpracy firmę Interbiuro - która od czternastu lat kompleksowo realizuje prace modernizacyjne na powierzchniach biurowych. Podczas pierwszej wizyty wsłuchiwaliśmy się uważnie w oczekiwania Klienta. Zwróciliśmy uwagę na strefę recepcyjną, ciemną i niewygodną dla pracowników. Zaskoczyły nas też bardzo ,,surowe’’ sale konferencyjne oraz dudnienie - hałas jaki tworzył się podczas chodzenia po biurze - mówi Ewa Pieklik z Interbiuro, prowadzająca projekt - Pierwsze pomysły w ramach zakładanego budżetu zrodziły się już podczas naszego powrotu ze spotkania.

Praca nad projektem opiera się na analizie istniejącej sytuacji i dostosowaniu rozwiązań, które poprawią nie tylko estetykę, ale również funkcjonalność biura. Projektanci zaproponowali przebudowę strefy recepcyjnej, która polegać miała na przearanżowaniu przestrzeni, usunięciu ciemnej ściany oraz wstawieniu wygodnych i funkcjonalnych mebli. Pomysł spodobał się Klientowi. Cieszę się - mówi Dariusz Tyburski, architekt wnętrz - że udało nam się namówić naszych klientów do wprowadzenia zmian w rozplanowaniu istniejącej recepcji. Poprawiliśmy ją od strony wizualnej, a co najważniejsze - poprzez rearanżację ulepszyliśmy warunki pracy zatrudnionych tam osób.

Aby wyciszyć i poprawić komfort pracy w pomieszczeniach, firma Interbiuro zaproponowała wykładzinę o określonych parametrach, która jednocześnie ożywiła i dopełniła wygląd biura.

Ale co mogliśmy wykreować dla ,,surowych’’ sal konferencyjnych? Wymiana mebli? Przebudowa? Takie rozwiązania nie wchodziły w grę. Zastanawialiśmy się, co mogłoby je ożywić? I tak narodził się pomysł fototapet, który bardzo spodobał się Klientowi. Tematyka - przedstawienie historii Forda poprzez pokazanie samochodów od pierwszych modeli, kolejne epoki po nowoczesne auta, była strzałem w dziesiątkę – wyjaśnia Ewa Pieklik.

Dzięki dobrym relacjom, które zostały nawiązane przez Interbiuro z Klientem realizacja przebiegała bardzo pomyślnie. Efekt współpracy widać na załączonych zdjęciach. Jak mówi Ewa Pieklik: Klient zaufał nam i zaakceptował propozycje projektantów. Pomysł bardzo ciemno-szarej, prawie czarnej wykładziny wydawał się kontrowersyjny, ale ostatecznie wraz z dekorem w korytarzach, jasnymi ścianami, białą strefą recepcyjną i kolorowymi fototapetami zachwycił Klienta.

Firma zapewniła codzienną działalność biura bez przerywania prac. Pracownicy Forda nie odczuli dyskomfortu podczas przeprowadzanych prac remontowych – dodała Ewa Pieklik.

Dzięki dobrej koordynacji i współpracy, firma Interbiuro spełniła oczekiwania Najemcy. Oszczędnymi środkami, doborem materiałów, kolorystyką, czystością formy, wykreowała elegancką przestrzeń biurową.


0.0
Tagi: Interbiuro
Napisz pierwszy komentarz