Firmy biorące udział w AdgarFit Challenge łącznie przekazały 15 000 zł Fundacji Synapsis, pomagającej dzieciom z autyzmem i ich rodzinom. Środki te zostaną przeznaczone na wsparcie kampanii edukacyjnej „Biegiem na pomoc” i programu wczesnej diagnozy autyzmu.
Strefa AdgarFit została zaprojektowana z myślą o entuzjastach zdrowego stylu życia, jako miejsce spotkań, rozrywki i uprawiania sportu. Zawody charytatywne AdgarFit Challenge połączyły sportową zabawę z dobroczynnością, a jednocześnie były okazją do spotkania przedstawicieli branży nieruchomości komercyjnych. Bardzo się cieszymy, że inauguracja strefy AdgarFit odbyła się w takim właśnie duchu – mówi Eyal Litwin, dyrektor generalny Adgar w Polsce.
W AdgarFit Challenge uczestniczyło osiem firm: JLL, Colliers International, C&W, Awbud, Hermanowicz Rewski Architekci, Honeywell, Sport GURU i Adgar. Konkurencje, związane były z motywem zdrowego stylu życia, a zawody odbyły się w nowo otwartej strefie sportu i rekreacji AdgarFit oraz w obrębie kompleksu Adgar Park West. Drużyny zmagały się m.in. z wyławianiem plastikowych kaczuszek z basenu, brały udział w wyścigach kolarskich i w rajdach zdalnie sterowanych modeli samochodów BMW. Uczestnicy skakali na skakance, liczyli kalorie, mierzyli puls, popisywali się wiedzą z budowy szkieletu i budowali biurowce z brystolu. W konkursie zwyciężyła firma Awbud, drugie miejsce zajął zespół Adgar, a trzecie – Sport GURU.
W ramach akcji »Biegiem na pomoc« popularyzujemy rzetelną wiedzę na temat wczesnej diagnozy i terapii oraz zbieramy pieniądze na rozwój pierwszego w Polsce programu wczesnego wykrywania autyzmu u maluchów. Bardzo nas cieszy tak hojne wsparcie, a także fakt, że środki zostały zgromadzone w drodze zdrowej rywalizacji – komentuje Joanna Grochowska, wiceprezes Fundacji Synapsis.