Efektywnie funkcjonujące przedsiębiorstwo, to konsekwencja wyboru odpowiednich rozwiązań. Systemy zarządzania obiegiem dokumentów oraz procesami biznesowymi, z pewnością można uznać za niezbędne narzędzia, prowadzące do synonimu sprawnie funkcjonującej organizacji.
Tematyka konferencji, ma na celu zaprezentowanie, wpływu systemów elektronicznego obiegu dokumentów na optymalizację oraz usprawnienie pracy przedsiębiorstw. Liderzy technologii, będą rozmawiać o najnowszych trendach w zakresie udoskonalania procesu zarządzania dokumentacją oraz informacją biznesową.
Serdecznie zapraszamy do udziału i rejestracji na konferencję!
W programie wydarzenia m.in.:
- Podpis elektroniczny – kiedy oświadczenie woli wyposażone w formie elektronicznej wywołuje skutki prawne
Stefan Cieśla, Kancelaria Radcy Prawnego Stefan Cieśla
- ABC Archiwum cyfrowego – Jak zapanować nad dokumentami w firmie?
Dawid Żądłowski, Archiwista24
- Projekty badawczo-rozwojowe jako sposób dofinansowania prac programistycznych z funduszy UE w latach 2014-2020
Jan Kordasiewicz, Kancelaria Doradztwa Gospodarczego Cieślak & Kordasiewicz
- Faktury elektroniczne – jak je stosować w praktyce?
Maciej Godyń, Kancelaria Radców Prawnych Lubasz i Wspólnicy
- Zasadzki i niespodzianki co Cię czeka w trakcie wdrożenia obiegu dokumentów?
Tomasz Borek, Webcon
Udział w konferencji jest bezpłatny, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny!
Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona.
Uczestnikom konferencji zapewniamy przerwy kawowe oraz komplet materiałów konferencyjnych.