Biometric Summit – oblicza uwierzytelniania tożsamości
10 września, Warszawa
Coraz częściej słyszymy o rozmaitych, nieraz bardzo przemyślanych i zaskakujących fałszerstwach. W uniknięciu ich pomagają nowe technologie, przede wszystkim systemy biometryczne, które stanowią niezawodny kod dostępu, uniemożliwiający hakerom włamania do naszych danych. Taki system identyfikacji cechuje się łatwością użycia, dokładnością i wydajnością. Może być wykorzystywany do zastosowań indywidualnych, komercyjnych oraz rządowych. Nie dziwi więc, że zdobywa światowy rynek.
O tym, jak wykorzystywać biometrię w pełni, dowiemy się podczas konferencji Biometric Summit – oblicza uwierzytelniania tożsamości.
Program merytoryczny wydarzenia:
- Biometria – trendy i perspektywy rozwoju w Polsce.
- W świetle doświadczeń – analiza praktyk innych państw w zakresie wykorzystania biometrii.
- Systemy weryfikacji i identyfikacji biometrycznej:
- biometria w kontroli dostępu do obszarów krytycznych;
- biometria w płatnościach gotówkowych i bezgotówkowych;
- biometria w dokumentach identyfikacyjnych;
- biometryczne uwierzytelnianie w urządzeniach mobilnych;
- biometria w zwalczaniu przestępczości – bezpieczeństwo publiczne;
- biometria głosowa w obsłudze klienta;
- biometria jako narzędzie kontroli pracowników i czasu pracy.
- Prawne aspekty biometrii:
- dane biometryczne a dane osobowe;
- ochrona danych biometrycznych i ich procesów;
- zagrożenia związane z wprowadzeniem biometrii w dokumentach identyfikacyjnych;
- zagrożenie prywatności użytkownika – wykorzystanie danych biometrycznych bez jego wiedzy.
- Bezpieczeństwo technologii biometrycznych:
- bezpieczeństwo danych biometrycznych, zabezpieczenia procesu weryfikacji i identyfikacji;
- przechowywanie danych biometrycznych;
- przetwarzanie i szyfrowanie wzorców biometrycznych.
- Case studies – przykłady wdrożeń rozwiązań biometrycznych.
Do bezpłatnego udziału w wydarzeniu zapraszamy:
- przedstawicieli biznesu – wyższą kadrę zarządzającą;
- managerów projektów i produktów;
- kadrę średniego i wyższego szczebla banków komercyjnych i spółdzielczych oraz innych instytucji finansowych;
- przedstawicieli administracji publicznej, oraz służb mundurowych;
- przedstawicieli operatorów telefonii komórkowej, telekomunikacji;
- kadrę średniego i wyższego szczebla odpowiedzialną za bezpieczeństwo budynków i przynależnych obszarów;
- przedstawicieli z działów: bezpieczeństwa, IT, technicznego, call / contact center oraz obsługi klienta, prawnego, operacyjnego;
- wszystkich zainteresowanych rozwojem i zastosowaniem biometrii.
Więcej informacji na stronie internetowej.